–Пошта сьогодні працює у звичному режимі, особливих змін немає, – розповідає Леонід Маркович. – Ми завжди у пошуку резервів, адже перебуваємо на самофінансуванні. Постійно дбаємо про розширення ринку поштових послуг. Інтереси і довіра клієнтів – відправна точка при визначенні стратегії розвитку поштової служби.
Нині в колективі, який надає послуги поштового зв’язку населенню двох районів, працюють 260 чоловік. Бершадські поштовики регулярно виконують планові завдання і вносять вагому лепту у збільшення доходів. За словами Леоніда Бучека, ЦПЗ №7 входить до трійки кращих в області серед споріднених підприємств. Тут справно сплачуються всі види податків, дбають про збереження кадрів, робочих місць. Нинішнього року скорочень не було, але колектив поступово оновлюється.
Працівники поштового зв’язку традиційно доставляють кореспонденцію, товари першої необхідності, розносять пенсії та кошти соціальних виплат, приймають плату за комунальні послуги, оформлюють страхування, погашення кредитів, поповнюють рахунки мобільних телефонів, надають послуги «Ліки на замовлення», «Кур’єрська доставка», «Електронний квиток», адміністративні послуги, проводять передплату на періодичні видання тощо. До речі, за обсягами передплати ЦПЗ №7 теж у числі лідерів.
Леонід Маркович неодноразово під час розмови підкреслював: поштовики частково виконують соціальну функцію, обслуговуючи населення найвіддаленіших сіл, глибинки.
Деяких читачів газети цікавить, де сортується місцева кореспонденція. Леонід Бучек пояснив: уже декілька років вся вона сортується у Вінниці, і лише листи по Бершаді сортуються на місці.
Начальник ЦПЗ №7 відзначив тісну співпрацю з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, керівниками підприємств і установ у забезпеченні населення послугами поштового зв’язку. Разом з тим звернув увагу і на ряд проблемних питань. Зокрема, чимало поштових скриньок, особливо в багатоповерхівках, потребують заміни. Останнім часом неабияку загрозу для листонош становлять собаки, причому, як домашні, так і бродячі. Є певні нарікання і на доставку періодичних видань, але це не завжди з вини пошти.
Як запевнив Леонід Маркович, поштовики намагаються якнайповніше враховувати зауваження і пропозиції громадян, налагоджувати з ними взаємовигідну співпрацю, поліпшувати якість роботи та культури обслуговування.