Кваліфіковані поради у придбанні побутової техніки дає покупцям продавець-консультант О.В. Каліцинський.
І, мабуть, не тільки тому, що він розміщений в дуже зручному місці для покупців, на ринковій площі. Секретами того, як зумів цей колектив торговельників завоювати довір’я людей, що робить для того, аби приваблювати все більше покупців, поділився керуючий торговельними центрами «Люксмаркет» і «Піраміда» Борис Олександрович Гончаров.
За його словами, не так все просто зразу давалося, адже торгівля – це насамперед сфера обслуговування. Тож у кожному відділі намагалися створити такі умови, щоб і працівники торгівлі, і покупці відчували себе комфортно, впевнено. Щоб у покупця виникала довіра до продавця, і кожен, зайшовши у будь-який відділ, зміг знайти те, що шукав.
Для цього у «Люкс-маркеті» на 900 м2 торговельної площі створені найкращі умови для роботи колективу, який складається із 30 осіб. Взимку тут тепло і затишно, влітку працюють кондиціонери.
На першому поверсі діють відділи – продуктів харчування, господарських товарів, парфумів і косметики, ювелірних виробів із срібла, побутової техніки, на другому – сувенірний і готового одягу.
Всі відділи комп’ютеризовані, продавці забезпечені спецодягом. Відділ продуктів харчування працює за системою самообслуговування.
Спочатку не всі, особливо люди із села, могли призвичаїтися до кас, до того, що треба брати корзину і самим вибирати продукти, які тобі до вподоби. Та пройшов час, і покупці зрозуміли, що так зручно, вигідно.
Ось молода жіночка з дитям на візку вибирає продукти, запитуємо чи давно користується послугами «Люкс-маркету»?
– Мабуть, з дня його відкриття, – відповіла, – адже у відділ можна заходити з дитиною на візку, а це дуже зручно, широкий вибір товару, видно його ціну, все свіже. Завжди можна отримати кваліфіковану пораду продавця.
Борис Олександрович переконаний, що торговельний заклад має працювати так, аби кожна людина, зайшовши сюди, не змогла вийти без покупки. Для цього постійно розширюють асортимент товарів, дбають про якість. Співпрацюють із постачальниками майже з усієї України. На сьогодні у «Люкс-маркеті» є понад 15 тисяч найменувань товарів.
У перспективі обладнають акваріум, завдяки якому можна буде торгувати живою рибою.
Прагнуть задовольнити найвибагливіших покупців. Для цього існує книга замовлень, якщо хтось не зміг придбати необхідне, може замовити, його замовлення обов’язково виконають.
Покупець отримує на касі чек, де чітко вказано, яку продукцію, яку кількість і за якою ціною придбав. Існують дисконтні картки, які дають можливість знижок на товари.
Дуже важливо, підкреслює Б.О. Гончаров, коли продавець уміє налагодити контакт з покупцями, зацікавити їх, розкрити переваги того чи іншого товару. Тож особливу увагу звертають на комунікабельність, професійність кадрів, проводять періодично навчання-тренінги. Тут по праву пишаються своїми працівниками. Скажімо, з початку відкриття торгового центру тут працює продавцем-консультантом Т.А. Швець. Роботою задоволена, успішно справляється з професійними вимогами, користується авторитетом.
Чималим попитом у жителів міста користуються товари із сувенірного відділу, де продавцем-консультантом Г.М. Мотрученко. Жінка вміє зацікавити, запропонувати саме той сувенір, який шукав покупець. Вона ніби вгадує смаки людей.
Завжди дасть кваліфіковану допомогу при виборі побутової техніки продавець-консультант О.В. Каліцинський, покупці завжди йому вдячні за поради, придбані товари.
– Люди повірили нам, – говорить Борис Олександрович, – тож з кожним роком покупців у нас більшає. До цього і прагнемо ми в своїй роботі.