| Дорога - це візитка і для водіїв | | - 6
- 29 Жовтня 2010 р
На знімку: начальник філії «Бершадський райавтодор» В.А. Головатюк (справа) разом зі своїми працівниками на «Гордіївській дорозі». Тож напередодні їх професійного свята ми вирішили поспілкуватися з дорожниками безпосередньо на їхньому робочому місці – на відрізку так званої в народі «Гордіївської дороги». Саме тут, коли ми під’їхали, Володимир Афанасійович перевіряв роботу бригади дорожників на чолі з майстром Красносільської дільниці А.І. Трачом, яку на цей час було підсилено ще й працівниками Джулинської дорожньої дільниці. Вони добували «поранені» ділянки асфальту, щоб потім їх «полікувати». Вразило те, що деякі з них були поремонтовані три тижні тому, а вже знову потребували «латання». – Не подумайте, що наші дорожники спрацювали тут неякісно, – пояснив В.А. Головатюк. – Це все тому, що нині тут регулярно курсують п’ятидесятитонні вантажні автомобілі, які возять з Гайворона, Завалля і Шумилова щебень на будівництво нового птахокомбінату біля Ладижина. А наші дороги розраховані на вдвічі меншу навантаженість. Тож нині це серйозна проблема, яка потребує вирішення. Вже пізніше дізнався, що Володимир Афанасійович, як начальник філії «Бершадський райавтодор», ще в серпні звертався у відповідні інстанції з цього приводу, тим більше, що міст в районі Берізок-Бершадських знаходиться в аварійному стані і нині закінчився його семирічний аварійний термін експлуатації. Через цьогорічне недофінансування галузі він так і не пройшов необхідний іспит. Правда, вже на наступний рік обіцяно кошти на його ремонт. А поки що, при активній участі районної влади, звернулися у Київ, щоб там виділили кошти на період будівництва ладижинського птахокомбінату для спорудження об’їзної дороги Джулинка - Чернятка - Хмарівка - Красносілка з виходом тут на сучасний безпечний міст через Південний Буг. Тепер все залежатиме від фінансування згори. Крім того, на рівні області ще треба затвердити відповідну схему цього об’їзду, по якому «підуть» всі важковагові автомобілі не заходячи в Бершадь. На запитання про цьогорічну особливість роботи райавтодору В.А. Головатюк відповів дещо стримано. Якщо торік ми збудували півторакілометровий відрізок асфальтобетонної дороги до М’якоходу і здійснили десятикілометровий поверхневий ремонт доріг, яких в районі 420 – чи не найбільше в області, не говорячи вже про ямковий ремонт, то нині, через недофінансування, ніяке нове будівництво не проводили. Головне, на що були спрямовані зусилля дорожників – це щоб зберегти той стан доріг, якого вдалося досягти за попередні роки. Адже цьогоріч через торішні кризу та розбалансованість бюджету дорожники Вінниччини були профінансовані лише на півроку. Навіть в цих умовах колектив Бершадського райавтодору працював професійно, хоч і довелося влітку перейти на скорочений робочий тиждень. За 9 місяців поточного року він вийшов на плюсові показники, виконавши робіт на суму 2,4 млн. грн. Не скоротили кількості працюючих, а їх середньомісячна зарплата становить 1700 грн. Власними силами зробили 150 км дорожної розмітки, в тому числі й пішохідні переходи. Активно працювали й інші підрозділи райавтодору – так, кар’єр надав послуги щебеневою продукцією іншим автодорам майже на 500 тис. грн., а асфальтобетонний завод виробив 2,5 тис. тонн асфальтобетону. – Ми й самі шукали можливість заробити, – розповідає Володимир Афанасійович. – Співпрацювали з сільськими радами, де додатково заробили 300 тис. грн. і в їх розрахунок проводили роботи на наших головних дорогах. Надавали автопослуги та грейдером своїм колегам з Гайворона. До речі, зароблений в них асфальтобетон і кладемо нині на «Гордіївській дорозі». А ще одна наша бригада на чолі з майстром Д.Г. Салигою працює зараз на дорозі до Баланівки. Тож водії особливо не відчують нашого дорожнього недофінансування, бо нам вдалося втримати дороги в належному стані. Поцікавилися ми і підготовкою дорожників до зимового періоду. Вже на сьогодні ними заготовлено 2 тис. тонн піску і 70 тонн солі, які змішані і вже доставлені в місця спусків та підйомів. Весь цей протиожеледний матеріал знаходиться також на Джулинській дільниці і в Бершаді, який механізовано буде розсипатися на дороги при засніжені. Всі 13 одиниць снігоочисної техніки, головна кількість якої була придбана торік-позаторік, готові до роботи. І хоч 85 відсоткам бершадських доріг вже давно вийшов строк експлуатації – їм понад 30 років, а капітальний ремонт необхідно робити через кожних 13 років, завдяки вмілій роботі дорожників, професійності їх керівництва, вони ще збережені і експлуатуються навіть в зростаючому режимі пропускної здатності. Багряна осінь того дня ледь випромінювала тепло, а вітер вже нагадував про останні погожі дні. Тож бригада дорожників працювала здружено, щоб встигнути за погоди «залатати» вибоїни на «гордіївці». Навіть при фотографуванні вони не припинили роботи. Володимир Афанасійович залишився задоволений їх працею і тут же віддав наказ трактористу «на базі» виїхати для оранки городів членам колективу. Вже при від’їзді від працюючих керівник багато розповів про кожного з них, про ветеранів та інших виробничників райавтодору, які заслужили шану і повагу своєю працею. Це вже названий А.І. Трач, який за сумісництвом працює ще й інженером по охороні праці, майстер гірничих розробок П.А. Деркач, водій О.А. Паламарчук, машиніст тракторного навантажувача В.М. Желізняк, машиніст автогрейдера В.М. Теплицький, машиніст екскаватора Г.В. Полятичко, токар С.В. Гончарук та багато інших. Користуючись нагодою, Володимир Афанасійович Головатюк попросив через газету привітати весь колектив бершадських дорожників, ветеранів галузі, а також водіїв, всіх, хто користується дорогами, з професійним святом і побажати щастя, здоров’я, безпечного руху і всіляких гараздів. Павло БАЙДАЛЮК, Руслан БАЙДАЛЮК. ← → Дивіться також в розділі Актуально » 15.06.2018 | Під час літніх канікул неповнолітні потребують особливої уваги з боку дорослих. Аби відпочинок дітей був безпечним, щоб запобігти вчиненню ними і щодо них кримінальних та адміністративних правопорушень, працівники Бершадського відділу поліції... | » 15.06.2018 | За останніх 10 років у лісових угіддях нашого держлісгоспу загинули майже всі ялинові насадження – до 55 га. Зафіксовано масове всихання граба на території Сумівського лісництва на площі 26 га., ясеня – в Ободівському лісництві на площі 2,8 га,... | » 15.06.2018 | Відповідно до прийнятого Верховною Радою Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми» від 26.01.2016 року, який регламентує функціонування патронатної... | » 01.04.2018 | Туберкульоз представляє реальну небезпеку для дорослих і дітей. Це інфекційна хвороба пов’язана з проникненням в організм туберкульозних мікобактерій, які живуть у виділеннях людей, хворих туберкульозом (у мокротинні, сечі, калі й ін.), а також у... | | » 01.04.2018 | Як не загрузнути у смітті? | » 01.04.2018 | Атопічний дерматит | » 01.04.2018 | Ця підступна дисплазія | » 16.03.2018 | Не знищуйте красу | » 16.03.2018 | Водні ресурси: берегти і захищати | » 03.03.2018 | Правила пожежної безпеки у побуті | Всі статті розділу Актуально » З історії Бершаді У розвиток сільськогосподарського виробництва зробили великий внесок механізатори Бершадської МТС, створеної у березні 1930 року. В 1932 році вона обслуговувала 35 колгоспів, що мали близько 20 тис. га орної землі. Але на шляху виконання намічених планів в цей період були й труднощі. Партійна організація провела значну роботу, щоб зміцнити механізаторські кадри і трудову дисципліну. Все це дало... Читати далі » Головні новини Бершадщини | | | Дорога - це візитка і для водіїв - Актуальні теми сьогодення Бершадщини - www.bershad.ua Користувачі OnLine: |