Створення «Он-лайн будинку юстиції» – ініціатива, спрямована на те, щоб забезпечити громадян сучасними і зручними інтернет-послугами.
Функцією електронного сервісу «Он-лайн будинку юстиції» передбачено: подача заяви на отримання повторних документів у режимі он-лайн у будь-який зручний час доби; відсутність черг; доступний та зрозумілий для кожного інтерфейс порталу, дає змогу самостійно розібратися та не оплачувати додаткові послуги.
До вже звичних сервісів Мін’юсту розробники «Онлайн будинку юстиції» у найближчий час планують додати понад 20 нових сервісів.
Серед яких: – державна реєстрація громадських організацій без статусу юридичної особи; – подача електронної заяви на реєстрацію друкованих ЗМІ; – державна реєстрація припинення громадських об’єднань зі статусом юридичної особи; – державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання/відмови від такого статусу; – подача електронної заяви про видачу свідоцтва про народження дитини; – подача електронної заяви до органів соціального захисту населення про призначення допомоги при народженні на підставі отриманого свідоцтва про народження; – подання електронних заяв про державну реєстрацію шлюбу та інших актів цивільного стану – зміна імені, розірвання шлюбу, смерть; – платне отримання електронних витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян; – оплата державного мита, платних послуг відділів державної реєстрації актів цивільного стану; – державна реєстрація створення структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи; – державна реєстрація змін до відомостей про структурні утворення політичних партій зі статусом юридичної особи, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; – державна реєстрація припинення структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи; – доступ до реєстру для перевірки – чи не є ви боржником, чи не накладено арешт на ваше майно (наприклад, при виїзді за кордон); – оплата боргу та інших платежів у виконавчому провадженні он-лайн; – отримання довідки про сплату чи не сплату аліментів відповідними категоріями стягувачів; – легалізація професійних спілок; реєстрація організацій роботодавців; – реєстрація структурних утворень політичних партій без статусу юридичної особи; творчих спілок; постійно діючих третейських судів.
На порталі сервісу є інструкція з отримання кожної запропонованої послуги та можливість залишити відгук.
Окрім вищезгаданих сервісів, громадяни можуть отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, подати на попередній розгляд документи щодо державної реєстрації громадських об’єднань або засобів масової інформації, отримати дані про електронний цифровий підпис.
Ще однією новацією є соціа льний ліфт, де кожен юрист може залишити свою анкету, вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції.
Існує можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка передбачає отримання інформації про будь-які зміни в реєстрах бізнесу й нерухомості щодо майна.
Головне територіальне управління юстиції Вінницької області.