Одного разу під час чергової покупки мені вже вибили чек, а у гаманцеві не виявилося стільки грошей.
Відчуваючи за собою вину, чекаю бурю звинувачень на свою адресу. Адже чек вибито, покупку занесено у комп'ютер, чи як це там у них правильно називається.
При цьому згадала програміста Бершадських електромереж. Коли у комп'ютер занесли неправдиві дані про спожиту мною електроенергію, цей програміст запевнив, що вже неможливо нічого змінити. І так з 15 грудня 2006 року. 4 березня принесли квитанцію на заборгованість, а у ній знову видумані показники. Я прагну довести свою правоту, а працівники електромереж – свою.
Але тут, у "Піраміді", чую напрочуд спокійний голос касира: "Зачекайте, я перерахую покупку на ті гроші, які у вас є".
Оце здорово! Спокійно, без агресії. А от у електромережах, чомусь по-іншому. До уваги не беруться ні показники лічильника в контролера, ні квитанції оплати з абонентської книжки.
Зараз електромережі підпорядковані компанії "Вінницяобленерго". Можливо, хоч ця організація наведе порядок, щоб споживачі електроенергії, особливо пенсіонери, не ходили по кабінетах у пошуках справедливості.
Щоправда, і у електромережах є люди, які добросовісно обслуговують відвідувачів. Мудрість і доброзичливість, наприклад, випромінює Руслана Вікторівна Незельська. Щоб іще таких дві Руслани, в тому числі одну з них – програмістом, був би і у енергозбуті порядок.
Наскільки приємно відчувати повагу, доброзичливість у відділі субсидій, у водоканалі, чи у приймальній голови міської ради. Годилося б і у електромережах перебудуватися в цьому плані. Щоб ми, споживачі електроенергії, тільки дякували за копітку їхню працю і ні в якому разі не обурювалися.
Юлія НІКОЛЕНКО,
пенсіонерка.
м.
Бершадь.
Від редакції: Не можемо не поспівчувати пенсіонерці, яка є автором цього листа до редакції. Бо коли звернулися з ним до заступника директора Бершадських електромереж А.В. Тарабузана, щоб розставити, як кажуть, усі крапки над "І", лист у них раптово десь зник (за його словами). Тож пенсіонерка змушена була писати його вдруге.
Ось як працюють в електромережах із зверненнями громадян. Чи не тому і накопичуються проблеми?
Щоправда, коли готувався цей матеріал, Ю.А. Ніколенко повідомила, що в електромережах з її проблемою нібито розібралися і навіть визнали свою вину. (Невже для цього потрібно було аж три місяці і стільки писанини у всі інстанції?) А от до редакції відповідь на неї поки що так і не надійшла. У приймальній директора пояснили, що не вийшов ще термін розгляду.
Сподіваємося, що відповідь ми все-таки отримаємо і поінформуємо читачів, з чиєї вини пенсіонерка змушена була долати у пошуках справедливості стільки митарств.