| До дня автомобіліста і дорожника: Про дороги треба дбати – тоді й транспорт легше експлуатувати | | - 0
- 23 Жовтня 2009 р
На знімку (зліва направо): майстер асфаль тобетон - ного заводу В.К. Бровченко, машиніст кат ка І.Я. Садовий, токар С.В. Гончарук, водій О.А. Паламарчук, маляр дорожніх знаків В.В. Косєка, головний інженер В.О. Юрчук та начальник райавтодору В.А. Головатюк. Всі стверджують, що підготовка до Євро-2012 сприятиме різкому збільшенню фінансування на будівництво та ремонт доріг Якщо в цьому кварталі виділять ще частину коштів, як обіцяли, на ремонт білощебеневих доріг, то ми зможемо їх підправити в напрямку Тирлівка-Дяківка та Кидрасівка-Осіївка. Нинішнього року, крім виділених коштів, заробили по прямих договорах із замовниками 67 тис. грн., а торік ця цифра становила 1 млн. грн. Відчуваєте різницю? Проте ми вийшли із скрутного становища за рахунок реалізації кам’янощебеневої продукції з власного кар’єру та асфальтобетонного заводу, які передбачливо реконструювали у попередні роки. Тож в цілому за 9 міс. нинішнього року спрацювали з прибутком, хоч довелося в окремі місяці працювати за скороченим робочим графіком. Середньомісячна зарплата по нашій організації становить 1300 гривень. – Дороги, кажуть, це візитівка регіону, району. Як Ви оцінюєте їхній стан на Бершадщині? – В нашому районі ми маємо, разом з Хмільницьким, найбільшу протяжність доріг – 420 км. З них асфальтобетонних – 143 км, з яких 23 км збудували за останні 5 років мого керівництва райавтодором. Особливо це стосується дороги до Чернятки, за Яланцем, від Красносілки до М’якоходу та від Серединки до Серебрії. Це дуже добрий результат, але знову ж ми зробили б більше, якби було фінансування. Особливо треба завершити 4,5 км асфальтівки до Теплицького району. В останні роки ми добре поповнилися спецтехнікою, в кар’єрі використовуємо тільки нижні пласти, що дозволяє забезпечувати якісним матеріалом не лише наш райавтодор, але й колег з 7 районів. Змінили технологію – змішування щебня проводимо безпосередньо на асфальтовому заводі і в гарячому стані відправляємо його на дорогу для укладки. І все ж по відсотку асфальтованих доріг ми ще відстаємо від багатьох районів (в період розквіту наших колгоспів вони самі будували бруковані дороги, в той час як в інших районах, які були слабші, держава відразу будувала асфальтовані). Тож роботи попереду в нас ще чимало. – Всі стверджують, що підготовка до Євро-2012 сприятиме різкому збільшенню фінансування на будівництво та ремонт доріг. Дорожники району і ми, його жителі, це відчуємо? – Безперечно, будівництво доріг різко зросте. Але, зазначу, в основному магістральних. Вже в цьому році з нашої обласної дорожньої служби, в тому числі і з нас, зняли немалі кошти для цього. Вінницька область, разом з Харківською, має найбільшу в країні протяжність доріг, але нинішнього року нашій службі по області виділили в 3 рази менше коштів, ніж у 2007-му. Будемо сподіватися, що в наступному році фінансування нам збільшать. А поки що наше завдання – ремонт і збереження доріг в належному стані, в тому числі і в зимовий період, контроль за транспортом, щоб він їх не розбивав. Адже наші дороги розраховані на вантаж десь до 25 т, а вже по них їздять багатовантажівки в 45 і навіть в 60 т. До речі, наша обласна служба придбала пересувну вагу, яку ми також замовляли разом зі службою ДАІ в наш район на 3 дні. Штрафів за ці дні було виписано на 30 тис. грн. Тож не дивно, що дороги розбивають ось такі транзитники (в документах вони тоннажність зменшують, щоб за це не платити), а ми змушені передчасно ремонтувати, як от навесні від Бершаді до Великої Киріївки. – Відомо, що вирішення будь-яких справ залежить від виконавців, від кадрів. Що Ви можете сказати про кадровий потенціал райавтодору? – Кадри в основному виховуємо самі, бо випускники галузевих інститутів і технікумів до нас чомусь не поспішають. Я розумію, що умови праці у нас складні – і в дощ, і в сніг та мороз дорожники мають працювати, щоб забезпечити рух транспорту. Вже підготувалися до зимових умов, заготовили пісок і сіль. Недаремно ж дороги називають артеріями життя. Колектив у нас хороший, здружений, сплав, як кажуть, молоді і досвіду. Особливо хочеться виділити керівників підрозділів – майстрів Д.Г. Салигу, П.В. Хворостяного, А.І. Швидкого, асфальтобетонного заводу, ветерана галузі В.К. Бровченка та завідуючого кар’єром П.А. Деркача. Заслуговують на відзначення головний інженер В.О. Юрчук, інженер з охорони праці та економіст Б.О. Яценко, водій О.А. Паламарчук, машиністи В.М. Желізняк, В.М. Теплицький, В.І. Бадьорко, Г.В. Палятичко, Б.С. Соколов, маляр В.В. Косєка, робітники С.В. Андрушков, В.І. Бондар, бухгалтер Т.О. Рогозянська та інші. Тож користуючись нагодою, хочу привітати всіх наших дорожників, ветеранів галузі, а також всіх користувачів доріг – автомобілістів, з професійним святом. Хай кожен день приносить вам задоволення від життя, від праці, вселяє впевненість і віру! – Дякую за розмову. Руслан БАЙДАЛЮК. - Населені пункти:
- Бершадь, Велика Киріївка, Дяківка, Кидрасівка, Красносілка, М'якохід, Осіївка, Серебрія, Серединка, Тирлівка, Чернятка
- Релевантні матеріали:
- Урочисто провели на строкову службу
- Сумівські лісівники врятували козулю
- Розпізнай, прийди і прибери!
- Теги:
- ветеран ветеранів даі ЗНО
← → Ми - пам’ятаємо - «Книга Пам’яті України» / П'ятківка Каретнюк Василь Захарович (1920) 1920 р., українець. Мобілізований в 1940 р. Рядовий. Загинув 1941 р. | З історії Бершаді Квітне старовинна Бершадь, за роки Радянської влади вона перетворилася на соціалістичне місто. В грудні 1966 року, враховуючи питому вагу в розвитку економіки й культури, збільшення кількості населення, Президія Верховної Ради УРСР ухвалила перевести Бершадь з селища міського типу в місто районного підпорядкування. На вулицях, що після вигнання окупантів являли згарища та самі руїни, споруджено... Читати далі » Головні новини Бершадщини | | | До дня автомобіліста і дорожника: Про дороги треба дбати – тоді й транспорт легше експлуатувати - В господарствах і громадах, селах Бершадського району та м. Бершадь - www.bershad.ua Користувачі OnLine: |