У магазинах райцентру великий вибір всякої всячини і є з чого вибирати, але інколи дивує те, що чимало товарів залежані. Ціни на них часто завищені. Через це і не знаходять покупця. Тож підприємцям пора подбати ще і про те, щоб перед святами проводити аукціони, знижувати ціни на такі товари, організовувати передноворічні розпродажі зі знижками та заохочувати покупців різними виграшами та святковими акціями.
У магазині «Надія» у Війтівці розігрується лотерея, і це не тільки приваблює покупців, а й сприяє швидшому обігу товарів. Адже той, хто вирішить випробувати своє щастя на виграш, як правило, не проходить мимо інших товарів, ціни на які тут нижчі, ніж в інших магазинах. А якщо обіг товарів прискорюється, то і коштів від їхньої реалізації буде більше.
Дивує і те, чому не у всіх магазинах є касові апарати. Продавці щось там рахують на калькуляторах, а от покупцям, які купують багато товарів, важко порахувати їхню вартість.
Можливо, підприємцям варто зробити так, як це робиться у великих містах – організовується акція, і ціни на деякі товари знижуються. В той же час покупців додається, і зростає ймовірність продажу інших товарів. Непогано було б також трішки поділитися з покупцями прибутками, і у святкові дні дати кожному з них шанс на виграш – нехай і незначний, а все ж подарунок. Такий інтерес заохочував би більшу кількість покупців, у результаті чого збільшувався б і товарообіг.
Наприклад, пред'являєш чек на сто-триста гривань і отримуєш лотерею. Можна також організувати у супермаркетах відділ товарів за зниженими цінами. Можливі й інші варіанти. Це не тільки оживило б ринки збуту, а і викликало б інтерес покупців.
Володимир ГРЕСЬКО, студент Національного університету «Львівська політехніка».