Так, грошей немає, в Україні фактично війна з чималими витратами на неї.
Але не можна сказати, що в нас у цьому плані взагалі нічого не робиться. Коли готувався цей матеріал, працівники Бершадської філії райавтодору робили ямковий ремонт на шляху від Джулинки у напрямку Умані аж за Шляхову. Як виявилося, матеріали – а це лише асфальту понад 120 тонн на суму приблизно 135 тисяч гривень – закупило ТОВ «Світанок-Агросвіт». Директор цього господарства Олег Ковбасюк одним із перших зрозумів складність ситуації і взявся її виправляти. Бо якщо дорога руйнуватиметься і далі, затрати на її капітальний ремонт можуть зрости у багато разів. За попередніми даними, ямковий ремонт за рахунок згаданого господарства проведуть не менше як на вісімнадцяти кілометрах.
Своєчасно зробив такий же висновок про це і Джулинський сільський голова Петро Швець, за сприяння якого ямковий ремонт також виконано на декількох кілометрах. А це означає, що дорогу врятовано від подальшого руйнування.
Гарну ініціативу підтримав і директор устянського господарства Павло Марущак, який також прагне посприяти з ремонтом проїжджої частини від Усті до Великої Киріївки.
Працівники Бершадської філії райавтодору, за словами директора Сергія Гайдея, готові виконати будь-яке із завдань, були б тільки замовники з грішми.
А от щодо дороги через село Велику Киріївку, то в зв’язку з тим, що через безгрошів’я своєчасно її не підтримали, силами одних тільки спонсорів відремонтувати тепер її капітально вже не так просто. На це потрібні вже значні витрати. А грошей поки що катма, тож серед водіїв останнім часом почали поширюватися чутки, що у районі складаються вже на вертоліт, щоб з Усті до селища Жорняки (далі дорогу у райцентр відремонтовано) можна було перелітати. Бо проїхати скоро взагалі буде вже неможливо. Єдина затримка нібито в тому, що директор ТОВ «Жорняки» Микола Рибак, чиї поля також попід цю дорогу, поки що не дав згоди на виділення місця під вертолітний майданчик.
Наш кор.
Від редакції: За даними, оприлюдненими на сайті Nаvizor.com, у критичному стані перебуває половина доріг Вінниччини, найбільше у Бершаді і Чечельнику. Якщо у Чечельнику 61,28 відсотка доріг у критичному стані, то у Бершаді їх понад шістдесят п’ять відсотків. Оце дожилися! Напевно, пора братися за розв’язання цієї проблеми силами всіх господарств, підприємств і організацій.