Та вирішення даної проблеми все ж зрушило з мертвої точки. Після багаторазових звернень, в тому числі і з Бершадської філії райавтодору, до району було направлено провідного інженера з безпеки руху служби автомобільних доріг у Вінницькій області М.П. Варцабу.
Комісією, очолюваною ним, до якої увійшли заступник голови Бершадської райдерж - адміністрації Н.М. Грицик, начальник ВДАІ УМВС України по обслуговуванню Бершадского району С.М. Лозінський, міський голова М.І. Кольченко, начальник філії «Бершадський райавтодор» В.А. Головатюк, інженер ВТК служби автомобільних доріг у Вінницькій області П.І. Ситник та заступник директора по капітальному будівництву ВАТ «Миронівський хлібопродукт» А.А. Кобизський, було складено відповідні акти обстежень шляхів, по яких у нашому районі рухався великоваговий транспорт із щебеневою продукцією, і у яких зафіксовано всі пошкодження.
Та головним, як запевнив начальник філії «Бершадський райавтодор» В. А. Головатюк, є те, що ВАТ «Миронівський хлібопродукт» визнало дані пошкодження шляхів їх транспортом, в результаті чого зі службою автомобільних доріг було підписано угоду про відшкодування затрат на їх ремонт і навіть визначено термін – до 2013 року. Наприкінці травня нинішнього року вже навіть надійшли на це перших 200 тисяч гривень.
Найперше, ремонтувати за ці кошти почали дорогу там, де найінтенсивніший рух і де негайно потрібно було забезпечити його безпеку – це на спуску шляху від птахокомбінату «Бершадський» до Маньківки.
Дану роботу нашими дорожниками на оті 200 тисяч гривень вже виконано у повному обсязі. Від ВАТ «Миронівський хлібопродукт» була комісія, представники якої особисто перевірили чи відповідає цей ремонт тим коштам, які вони виділили, і прийняли дану ділянку згідно із стандартами.
На ремонт дороги в інших місцях, зокрема у Великій Киріївці, кошти ще не надійшли.
В ході обстеження шляхів вивчалися різні варіанти виходу з ситуації, яка склалася з початком будівництва птахокомбінату в Ладижині. Зокрема, вивчалися і схеми об’їздів. Але було встановлено, що через село Хмарівку такий об’їзд організувати неможливо, бо такого навантаження не може прийняти міст у цьому селі. Якщо ж об’їзд організувати через села Крушинівку, Сумівку і Кошаринці, то такого навантаження не витримає дорога. Тому комісією було прийнято рішення про збереження лише одного з маршрутів перевезення щебеневої продукції – з Маньківського кар’єру через Війтівку з виїздом по об’їзній на Гордіївський шлях. І то в кількості десяти машин на добу.
З Гайворонського ж такі перевезення призупинено повністю і доставлятимуть її на дане будівництво тільки залізницею. Таким чином, великовагові автомобілі з даним будівельним матеріалом вже не повинні з’являтися на більшості шляхів нашого району, в тому числі і на вулицях районного центру.
Щодо ремонтів інших доріг, то вони продовжуватимуться в міру надходження коштів.
Павло КУШПЕЛА.