Таким чином, існуюча донедавна система видачі документів дозвільного характеру мала велику сферу негативного впливу, а саме: для держави – це прямі та непрямі збитки від несплачених податків протягом часу, який підприємці витрачають на з'ясування та проходження різних дозвільних процедур, для підприємців – втрата великої кількості часу на оформлення дозвільних документів, сплата неофіційних платежів.
Оскільки невпорядкована дозвільна система стала значною перешкодою для розвитку підприємництва, виникла нагальна потреба в запровадженні механізму впорядкування системи видачі документів дозвільного характеру у межах можливостей та згідно з вимогами чинного законодавства.
Два роки тому, головою райдержадміністрації прийнято розпорядження "Про створення єдиного дозвільного офісу Бершадського району", який реально запрацював у нинішньому році. В квітні призначено адміністратора апарату РДА. Відтепер дозвільний офіс працює щоденно в приміщенні управління агропромислового розвитку з 8.00 до 17.15.
Шляхом створення центру з видачі документів дозвільного характеру у м.
Бершаді та впровадження механізму видачі дозволів через адміністратора створюються сприятливі умови для розвитку підприємництва в районі, подолання адміністративних бар'єрів, скорочення термінів та спрощення процедур отримання дозвільних документів, удосконалення координації дій дозвільних органів.
Робота єдиного дозвільного офісу забезпечується через налагодження ефективної координації дозвільної діяльності органів місцевої влади. Розгляд окремих питань, пов'язаних із вчиненням дій дозвільного характеру, відбувається одночасно всіма задіяними в них органами. Зокрема, офіс координує дозвільну діяльність управління містобудування та архітектури, управління земельних ресурсів, органів санітарно-епідеміологічного та пожежного нагляду, державною інспекцією з охорони навколишнього природного середовища.
Так, за період з квітня по червень кількість наданих дозвільним офісом консультацій суб'єктам господарювання склала 26 звернень, до адміністратора з питань видачі дозволів та висновків звернулось 20 осіб, 6 з яких отримали документи дозвільного характеру. Кожне звернення суб'єктів господарювання зареєстровано в журналі реєстрації звернень та на кожну окрему одиницю заведено дозвільну справу.
Місцевими дозвільними органами з початку року видано 126 документів дозвільного характеру на 137 зареєстрованих звернень.
Організація єдиного офісу демонструє наміри влади послідовно працювати над створенням сприятливих умов для розвитку підприємництва, покращення умов інвестиційної діяльності та вирішення на цій основі соціально-економічних проблем розвитку району.
Альона СЕМКО,
адміністратор апарату
райдержадміністрації.