Вище сказаного достатньо, щоб ви відчули, що робота з дітьми – складна, багатопланова – проводиться. Як у всякій роботі, не обходиться без недоліків. Особливістю цих недоліків є те, що на нашому рівні вони запрограмовані згори.
Молодіжна політика є одним із правових полів, де буйним цвітом процвітає популізм центральних політиків. Після конструктивної реформи 2004 року і встановлення фактичного двовладдя Президента та Прем'єр-міністра в Україні, ця тенденція тільки посилилась. В нашому питанні це вилилось, поперше – в неодноразову зміну структури та назв виконавчих органів ( 2 із 4 рішень нашої ради по коригуванню програми були наслідком саме цієї тенденції).
А по-друге – ця сфера можна сказати, завалена керівними вказівками. Крім програми „Діти України" існує ще 12 програм, які стосуються молодіжної політики, часто вони дублюють одна одну. Мені та членам нашої постійної комісії бачиться, що саме це є основним негативним чинником в сфері молодіжної політики.
Як же протидіяти цим негараздам, які беруть початок за межами нашого впливу. Рецепт для виконавців цієї роботи можна сформувати таким чином: „сумління, помножене на здоровий глузд".
Райдержадміністрації та районній раді спільними зусиллями вдається ту державну увагу до дітей, яка часто проявляється сумбурно, пристосувати до нашого провінційного рівня, щоб вона пролилась користю для дітей району.
Разом з тим, хочу привернути увагу керівництва районної ради та райдежадміністрації на негаразди в плануванні роботи. Виконувати 23 районні програми гуманітарної сфери, які підконтрольні нашій комісії – не реально. Очевидно, що не оптимальним, на мою думку, був і розгляд на сесії тільки однієї із 12 програм молодіжної політики, а не цілого напрямку роботи.
Тож в сфері молодіжної політики є і досягнення, і проблеми, над якими потрібно працювати.
Петро КАУК, депутат районної ради, фракція БЮТ.