Так, протягом останнього місяця вивчалася думка на предмет проведення освітянської реформи. Були опитані категорії респондентів різної статі, віку, освіти, сфери діяльності. Соціальне опитування проводилося анонімно, тому всі респонденти мали можливість висловити свою думку досить об`єктивно.
Результати анкетування показали, що в деяких питаннях жителі району сходяться в однакових поняттях та вимогах. Так, на питання:
«Як ви оцінюєте хід реформування системи освіти в Україні?»- 70% респондентів відповіли, як малокерований, непідготовлений, імітація реформи; 28 % - плановий процес реформування, 2% - не відбувається жодних змін.
«Який напрямок освіти потребує першочергового реформування?»- 28% - середня освіта, 24% - важко відповісти, 18% - дошкільна, 14% - професійна.
На досить актуальне питання про «Закриття шкіл» - це крок до зникнення населених пунктів - 64%, порушення прав дитини – 30%, оптимізація навчального процесу - 10%, вимушена необхідність з метою економії коштів – 10%.
«Якою, на Вашу думку, повинна бути старша школа?»( 10 – 11 кл. ) - 84% опитуваних зійшлися на тому, що вона має бути профільною з вивченням лише частини обв»язкових предметів, а інших за вибором; 16% - уніфікованою, з вивченням усіх обв»язкових предметів.
Дії по реформуванню вищої освіти в Україні, які підтримали б 40% респондентів, - це посилена відповідальність за хабарі; 26% - зменшення кількості ВНЗ; підвищення розміру стипендії – 12%; обов`язкове відпрацювання після закінчення ВНЗ за фахом - 8%; підвищення зарплати викладачам – 6%; 4% - автономія ВНЗ; 4% - обмеження терміну перебування на посаді директорів за двома строками.
Результати опитування також доводять необхідність змін у даній галузі, але вони мають бути виваженими та поступовими.