Найперше, ми цікавилися, які матеріали та яких авторів запам’яталися в 2013 році. Тут читачі назвали прізвища практично всіх творчих працівників редакції, крім того, в анкетах зафіксовані прізвища громадських кореспондентів Юрія Цінчика, Григорія Погончика, Ірини Маліцької, Юлії Тодоренко, Миколи Рудика.
Думки іноді діаметрально протилежні – від повного сприйняття до категоричного «Матеріалів, які б запам’я - та лися, не було». Нашим читачам подобаються публікації про життя сільських громад, освітніх закладів, на теми краєзнавства, історичні, про відомих людей краю. Також схвально відгукуються на матеріали про життя людей, які можуть бути хорошим прикладом для підростаючого покоління. Як завжди, позитивно сприймаються публікації про подвиги ветеранів у роки війни.
Анкета була анонімною, але дехто за бажанням міг вказати своє прізвище. Приємно було читати лист жительки Бершаді Р.М. Цимбал-Гевел, яка є читачем газети ще з 60-их років. На відміну від деяких інших читачів, вона схвально сприймає всі публікації, в тому числі сторінки вітань та рекламні, а також поминання земляків, які відійшли у вічність.
Недостатньо, на думку респондентів, висвітлюється санітарний стан наших вулиць, тротуарів. «Треба писати про використання бюджетних коштів на конкретні цілі, а не в цифрах і загальних звітах».
Мало пишемо про підприємців «середньої руки», недостатньо народознавчої тематики.
«Додати критики про роботу кафе та барів, про засмічені території. Пройти по базару, сфотографувати деяких у палатках, а тоді пройтись там після базару і сфотографувати, що там залишилось», – це пропозиція Н.В. Бичкової з Бершаді.
Я.О. Черватюк із Бершаді відзначає недостатнє висвітлення питань економіки, долі і перспектив підприємств, створення або хоч збереження робочих місць, працевлаштування випускників навчальних закладів. «Потрібно більше писати про життя звичайних людей», – така думка Р.А. Рудик із Михайлівки. А В.М. Крамар із Бершаді вважає, що мало висвітлюється життя вдів, інвалідів війни, діяльність ветеранських організацій району. Недостатньо звертається уваги на проблеми моралі в деяких сім’ях, треба більше порад на цю тему, як і взагалі психологічних порад. І – збереження навколишнього середовища, водойм, криниць тощо.
У газеті відсутні журналістські розслідування за листами читачів.
Більше уваги слід приділяти історичному минулому району, патріотичному вихованню молоді. Читачам до вподоби статті про сімейні традиції, трудові династії, на морально-етичні теми. Вони хочуть бачити більше публікацій на молодіжну тему, на тему здорового способу життя, змістовного дозвілля. Читачі звертають увагу на проблему освітлення міського стадіону у вечірній час.
На недостатню увагу газети до ряду актуальних питань, зокрема, діяльності профспілкових організацій, звертає увагу П.П. Похила. А чому зникли популярні раніше турніри на призи героїв війни? – також запитує читач.
Люди хочуть бачити корисні поради рибалкам, городникам, по облаштуванню помешкання, догляду за городом. Більше конкретних, матеріалів на теми охорони здоров’я, стану доріг.
Дехто звертає увагу на «замовні» матеріали, «хвалебні оди», надмірну кількість знімків перших осіб. Житель Бершаді В.К. Семенюк називає це пережитком минулого, одночасно бажаючи, щоб газета більше писала про людей праці, які добиваються успіхів своїм трудом, про життя молодих сімей.
На запитання про те, що не зовсім влаштовує, Г.П. Голинська відзначає: «Багато реклами, але це в наш час економічно обґрунтовано».
Саме виходячи з економічної доцільності, а також прагнучи робити газету змістовнішою і цікавішою, починаючи із сьогоднішнього номера, «Бершадський край» буде виходити один раз на тиждень, але на вісьмох сторінках. До речі, на таку періодичність виходу і формат уже пере йшли практично всі районні газети області та й країни. Звісно, ми усвідомлюємо, що це до певної міри ризик, але змушені вдатися до цього кроку через необхідність жорсткої економії коштів (друк одного 8-полосного номера обходиться значно дешевше, ніж двох 4-полосних). Також цей крок спрямований на те, щоб можна було зосередитися на кращій підготовці матеріалів до друку. На кількості інформації це не позначиться, а навпаки, її стане більше, і маємо намір робити її різноманітнішою.
Звісно, періодичність виходу – це не жорстка вимога, але при будь-якій умові наші передплатники одержуватимуть не менше інформації, ніж при 2-разовому виході.
Сподіваємося на взаєморозуміння з читачами і співпрацю.
Редакція газети.