Будуть кошти – відремонтуємо дороги. Це перше та найголовніше, на чому акцентував увагу Сергій Михайлович на початку нашої розмови. Одразу запевнив: великих обіцянок давати не буде, що, мовляв, до кінця року наші дороги матимуть європейський вигляд та їх оновлять за новітніми технологіями. Працюватимуть дорожники за затвердженим на поточний рік планом.
У першу чергу ремонтуватимуть ділянки в напрямку Бершадь-Бирлівка-Баланівка; Бершадь-Велика Киріївка; Джулинка-Ставки; Тернівсь - кий поворот; частину траси Краснопілка-Теплик-Бершадь-Саврань у районі Війтівки; а ще в планах – оновлення Гордіївського шляху, дороги на Яланець і сполучення М’якохід-ДжулинкаХмарівка.
Підприємство забезпечено необхідною технікою. Хоч вона, каже керівник, і трохи застаріла, але робоча. Немає проблем і з кадровим потенціалом. На сьогодні колектив нараховує 94 працівники.
Трактористами та водіями забезпечені. Навесні, коли розпочнуться ремонтні роботи, ще набиратимуть додатково людей. До речі, «Бершадський райавтодор» обслуговує також Теплицький та Чечельницький райони.
Цікавимось, яка доля доріг по місту, між селами та й в самих населених пунктах. До прикладу, нам у редакцію надійшло звернення від жителів П’ятківки та депутатів сільської ради. В ньому йдеться, що сполучення від райцентру і до села у досить жахливому стані, через що просять, аби райавтодор її відремонтував.
У відповідь чуємо – це місцева дорога. Тому за неї відповідає районна влада. Подібна ситуація і з дорогами по Бершаді. Оскільки вони є комунальними, потрібно звертатись до міськради.
Пріоритетними для шляховиків є автосполучення обласного підпорядкування. Таких по Бершадському районі 418 км, із них 217 км доріг – державного значення.
Окрім ремонту, служба встановлює придорожні знаки, малює розмітку, прибирає лісосмуги обабіч шляхів, а ще проводить розчистку доріг.
Справжнє випробування «Бершадський райавтодор» пройшов останнім часом, коли негода засипала наш район чималим шаром снігу. Грейдеристи намагались якомога швидше звільнити автосполучення від кучугур, аби забезпечити вільний рух транспорту.
Отож, сподіваємось, що 2018-ий насправді буде роком українських доріг, на місця вчасно прийдуть кошти з Києва, а водії курсуватимуть із комфортом.
Наталія КУРИНЮК.