Бюджет сільською радою виконується теж. В цьому випадку відвідування установ на її території засвідчувало те, що за період від попереднього такого візиту певні зміни на краще сталися знову.
Можливо, для населення ці зміни і малопомітні, бо сталися в основному у психологічному плані, а все ж вони є.
Якщо характеризувати, наприклад, роботу закладів торгівлі, які відвідали, то зрушення на краще в роботі окремих незаперечні. Чимало підприємців чітко сплачують податки, інші соціальні платежі. Наприклад, завідуючому ветеринарною аптекою, яка обслуговує власників худоби і з декількох навколишніх сіл, Є.О. Шмирку представники робочої групи тільки побажали успіхів у його бізнесі. Тоді, як на адреси власників і продавців деяких торговельних точок висловлювалися зауваження. Тому сільському голові В.В. Фіщуку було рекомендовано тримати на контролі ситуацію із надходженнями до бюджету, прийняти відповідне рішення на засіданні виконкому.
Зустрівся голова райдержадміністрації і з педколекти - вом місцевої школи – однієї з найбільших у районі і найкращих як у матеріальному забезпеченні, так і в якості надання освітніх послуг. У ній – чимало переможців олімпіад, різних конкурсів. Та ще й тепер відбуваються зміни на краще. Повноцінно функціонують й інші об’єкти бюджетної сфери, розвивається підприємництво, а місцеве сільгосппідприємство в числі лідерів у районі. Все свідчить про стабільність у селі, хоч не обходиться і без проблем.
На прийом до О.Ф. Снігура, який він провів з самого початку зі своєю командою, завітав тільки один із жителів, та проблему, яку він порушив, можна вважати досить значимою для всього села. Відколи на центральних дорогах з’явилися великовагові автомобілі, кожний з яких перевозить 40-50 тонн вантажу, не витримує вже не тільки дорожнє покриття, а й житлові будівлі, побудовані обабіч доріг. Наводився приклад, коли власник однієї з них змушений був вже укріплювати її металевим бандажем, щоб не розвалилася. У пошуках порятунку своїх осель деякі жителі вулиці Центральної вже навіть зверталися в райавтодор, у владні органи.
І потрібно сказати, що подібні звернення не залишаються поза увагою. Керівником району було дано роз’яснення, що ця проблема у влади теж на контролі, але автори цього звернення повинні зрозуміти, що за ситуацію на дорогах відповідальність несуть, насамперед, перевізники. Тому з подібними зверненнями годилося б з самого початку звертатися до них, а також до власників доріг та в дорожню інспекцію. Саме вони у цьому випадку, не вникаючи у вирішення проблеми, своєю бездіяльністю створюють соціальну напругу в громадах. Не повинні залишатися осторонь і працівники ДАІ, в силах яких проконтролювати і вантажопідйомність, і швидкість руху великовагових автомобілів. Саме ці служби повинні і будуть відповідати за ситуацію, яка склалася на дорогах.
Як свідчить аналіз, у територіальній громаді домагають ся змін на краще. Якщо під час попереднього такого візиту жителі села скаржилися на відсутність вуличного освітлення, то п’ять кілометрів в Усті і один в Луговій його вже зроблено, і робота продовжується.
А от щодо ремонту дороги через все село у напрямку Лугової, то цю проблему так і не знято з порядку денного, хоч сільський голова звертався у відповідні інстанції не раз. Ця та інші проблеми, по можливості, будуть вирішуватися спільними зусиллями.
Павло КУШПЕЛА