– Пані Тетяно, розкажіть, будь ласка, про себе.
– Народилася 9 січня 1984 року у Поташні. Тут закінчила середню школу. У 1999-му стала студенткою Барського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. М.Грушевського за освітнім напрямком «Юрист». Далі було навчання у Сумському державному університеті за напрямком « Фінанси». У 2003 році, навчаючись у виші, прийшла на роботу у Бершадське відділення «Ощадбанку» на посаду контролера-касира. Намагалася працювати сумлінно, розвиватися. Була касиром, бухгалтером, заступником керівника відділення банку, а з 2013 року – на посаді керуючої відділенням.
Одружена. Разом із чоловіком виховуємо донечку.
– Сім’я у житті кожної людини відіграє значну роль. Робочими проблемами ділитеся з рідними, чи усе, що стосується роботи, залишається за домашнім порогом?
– Вважаю себе відповідальною людиною у ставленні до своєї роботи. Дуже трепетно ставлюся до всього, що тут відбувається.
Моя сім’я – чоловік, донька, батьки – це моя підтримка, і чим можу, я обов’язково ділюсь, прислухаюсь.
– Розкажіть про роботу відділення.
– Центральне відділення «Ощадбанку» міста Бершаді має чотири філії: у Баланівці, Джулинці, Усті та Маньківці.
Загальна кількість працівників – 11.
Ощадбанк – державний банк України. У порівнянні з іншими банками (приватними) ми не спеціалізуємося на роботі з окремими категоріями клієнтів. Наша діяльність спрямована на співпрацю як з фізичними, так і юридичними особами. Клієнти отримують соціальні виплати, зар - плати, пенсії, розміщують депозити, проводиться кредитування та інше.
До націоналізації Приватбанку «Ощад» був єдиним, який гарантував 100% повернення вкладів без обмеження кількості та суми вкладу. У цьому напрямі «Ощадбанк» працюватиме і надалі. У роботі установи не було жодного випадку, коли людина звернулася б з вимогою виплатити їй депозитні кошти або ж заробітну плату, і це не було виконано через ті чи інші проблеми.
У 2016-му наша клієнтська аудиторія значно збільшилася. Це пов’язано, насамперед, із тим, що банк є державним, і більшість послуг надається безкоштовно або ж з мінімальною комісією. Це стосується й оплати комунальних послуг, різних видів соціальних виплат тощо.
Банк постійно змінюється та осучаснюється. Це стосується як приміщення, технічного забезпечення, так і розширення напрямків і пакету послуг у роботі з клієнтами.
Починаючи з літа, широкий спектр послуг надається за допомогою оновленого Інтернет-сервісу «Ощад 24/7», який доступний клієнтам 7 днів на тиждень і 24 години на добу.
Маючи картку «Ощадбанку», клієнт он-лайн має можливість розраховуватися за комунальні послуги, товари у магазинах або ж здійснювати купівлю через Інтернет. Якщо ж картки немає, можна звернутися до працівника у відділення та відкрити «Мою картку», яка зручна для таких розрахунків.
Крім того, банк надає можливість переведення коштів на картки інших банків і ряд інших послуг.
Широка і депозитна лінійка. Період вкладення коштів починається з одного місяця до трьох років із можливістю пролонгації (продовження).
Кожен депозит має свої особливості: для пенсіонерів вони одні, для працюючих – інші, відповідно різні відсоткові ставки.
«Ощадбанк» сьогодні займає одне з провідних місць по багатьох показниках у роботі та розвитку серед інших банків України. А наше відділення є одним із лідерів в області.
Головним у роботі залишається стабільність і надійність, які ми неодноразово підтверджували. Намагаємося працювати так і далі.
– Кредитування. Чи існують проблеми у цій сфері роботи?
– «Ощадбанк» дає клієнтам досить лояльні відсоткові ставки, які дозволяють позичальникам мати можливість сплачувати кредит із відсотками, не віддаючи останнє. У 2015 році працювала кредитна програма «Ощадний дім»: на закупівлю енергозберігаючих котлів і матеріалів, яка націлена на виділення коштів для утеплення будинків. Ця програма успішно діяла й у 2016му.
Існують й інші програми кредитування: на купівлю житла, авто, електромобілів, споживче кредитування і т.п.
Оформлення кредиту, який має декілька етапів, вимагає і відповідного пакету документів. Неплатоспроможні клієнти відсіюються ще на перших етапах оформлення банківської позики. Це все у подальшому зменшує проблеми банку з позичальниками.
У відсотковому еквіваленті число неплатоспроможних клієнтів становить зовсім незначну кількість – від 0,1% до 0,5%.
– Кілька слів про очолюваний Вами колектив.
– Наш колектив дружний, активний, налаштований на позитивну роботу з людьми.
Вік працівників – від 20 років.
Особливих критеріїв перед працівниками, яких приймаємо на роботу, не ставимо, окрім бажання працювати, розвиватися.
Спілкувалася Тетяна БОНДАР.