Fridge magnet wooden gears

Знайдено механізм відновлення руху автобусів до кожного села

  • Подобається0Не подобається
  • 13 Жовтня 2012, 12:10

Для мешканців маленьких сіл старенький автобус чи маршрутка фактично перетворилися на єдиний засіб зв’язку з «цивілізацією». На ринках міст та селищ люди продають городину, а, заробивши додаткову копійку, витрачають її на товари широкого вжитку. За об’єктивних обставин деякий час приватні перевізники відмовлялися їздити до так званих неперспективних сіл. Після втручання обласної влади весною цього року було знайдено компромісний варіант, який задовольнив усі сторони.

Транспортне сполучення повернулося у більше ніж 30 населених пунктів.

Відомо, що за кількістю населених пунктів Вінниччина посідає друге місце в державі, поступаючись лише Львівській області. Так само в «срібних призерах» наш регіон і за сукупною довжиною усіх доріг з твердим покриттям. За цим показником область випереджає тільки Харківщина.

Враховуючи невелику щільність населення та відстані, наприкінці 1980-их років галузь пасажирських перевезень в області мала представництва у кожному райцентрі, а автопарк налічував тисячі транспортних засобів.

Звісно, більшість державних автотранспортних підприємств (АТП) працювали збитково.

За відсутності дотацій з 1992 року вони почали переходити у приватні руки та шукати інші шляхи для виживання. АТП у Літині, Хмільнику, Мурованих Куриловцях згодом збанкрутували та припинили існування. Вінницький автопарк розділився на кілька підприємств, кожне з яких обрало власний напрямок. На деякий час стабільні пасажирські перевезення в області майже завмерли.

Певне відродження галузі сталося завдяки «рентабельним» напрямкам – в бік Могильова-Подільського, Калинівки, Немирова, Хмільника та Літина, де за пасажиропотік перевізники не турбувалися. Великі та малі автобуси курсуватимуть до цих міст за будь-яких умов. Є сталий попит… До віддалених райцентрів та сіл на початку 2000-их автобуси ще їздили, але час від часу, не завжди дотримуючись графіку. Незначна кількість пасажирів, незадовільний стан доріг та велика собівартість перевезень залишали маршрути у далекі тупикові містечка на межі окупності.

«Золотим часом» пасажирських перевезень вважаються 2006-2008 роки. Відносна доступність банківських кредитів дозволяла перевізникам не тільки оновити парк, але й придбати автобуси для нових маршрутів. Фінансова криза майже зупинила цей рух. За кілька років дрібні АТП почали повертатися на старі маршрути, але кожний напрямок ретельно прораховували. Від збиткових відмовлялися. Звісно, змусити приватних перевізників витрачати паливо на збиткові маршрути до таких сіл, де майже усі потенційні пасажири мають користуватися пільговим проїздом, влада не має повноважень. Компенсувати витрати на рейси не дозволяють можливості районних та обласного бюджетів.

За дорученням голови облдержадміністрації Миколи Джиги в квітні обласні підрозділи спільно із районними державними адміністраціями детально вивчити ситуацію. В кожному районі провели власний моніторинг, який дозволив визначитися із населеними пунктами, залишеними поза увагою перевізників. «Протягом місяця ми зібрали пропозиції стосовно відновлення руху пасажирського транспорту до більш ніж 30 сіл, і на сьогодні проблеми не існує, усі населенні пункти забезпечені автобусним сполученням», – поясняє начальник управління транспорту Вінницької ОДА Анатолій Вакар.

За словами Анатолія Миколайовича, забезпечити «зв'язок» сіл з райцентрами дозволив інший підхід до розподілу маршрутів. На конкурсних засадах перевізникам пропонували не конкретний напрямок, а одночасно пакет маршрутів, де поряд з прибутковим надався збитковий, але соціально важливий. Тобто за рахунок першого підприємець компенсує витрати на другий. Відмова від збиткового напрямку залишає його і без прибуткового.

«Робота в цьому напрямку не припиняється. Якщо є побажання людей, ми їх вивчаємо, а потім залучаємо власні пропозиції при проведенні чергового тендера. Так, нещодавно до двох маршрутів, які з’єднують Вінницю з Вінницькими Хуторами, додали третій. Не виключено, що незабаром з’явиться і четвертий, оскільки селяни вважають його потрібним», – запевняє чиновник.

Він наголошує, що хоч стан доріг на Вінниччині кращий, ніж в сусідніх регіонах, але не завжди відповідає вимогам безпечного руху. Саме температурні перепади та вода є найстрашнішими ворогами наших доріг. Крім цього, збільшився потік автівок, що теж позначається на руйнуванні покриття.

Щоб змінити стан речей у дорожній галузі, держава ініціює у наступному році її реорганізацію. «Всі дороги місцевого значення держава в особі «Укравтодора» має передати районним держадміністраціям, як і фінансування ремонту. Тобто слідкувати та відповідати за стан покриття буде місцева влада», – зазначає А.Вакар. Фактично це є одним із кроків розвитку місцевого самоврядування.

Однак держава не відмовляється від стратегічних проектів та магістралей. За безпосередньої участі Миколи Джиги нещодавно закінчено будівництво об’їзної дороги навколо Калинівки. Проект, враховуючи спорудження шляхопроводу, дороговартісний, але нинішня влада звикла до завершення довгобудів, які залишилися від попередників.


Дивіться також в розділі  Нове в роботі
» 15.06.2018 У цьому році розпочата реформа первинної ланки медичних закладів та стартувала кампанія з вибору сімейних лікарів.
» 15.06.2018 Голова Бершадської районної ради М.Г. Бурлака видав розпорядження від 13 червня 2018 року №45 «Про скликання 20 сесії районної ради 7 скликання», пленарне засідання якої провести 10 липня поточного року в залі засідань комунальної організації...
» 13.04.2018 2017 року на сайті Міністерства юстиції України запрацював єдиний реєстр боржників. У ньому можна знайти відомості про боржника за прізвищем, ім’ям, по батькові та реєстраційним номером облікової картки платника податків. Вільний та безоплатний...
» 07.04.2018 Голова Бершадської районної ради М.Г.Бурлака видав розпорядження від 4 квітня 2018 року №26 «Про скликання 19 сесії районної ради 7 скликання», пленарне засідання якої провести 20 квітня поточного року в залі засідань КО Бершадська РДЮСШ «Ровесник».
» 07.04.2018 Засідання координаційної ради з питань місцевого самоврядування
» 07.04.2018 Юридичний практикум
» 01.04.2018 Події. Новини. Факти.
» 01.04.2018 Про державну підтримку вирощування молодняка ВРХ
» 01.04.2018 Часткова компенсація вартості техніки
» 01.04.2018 Про щорічну грошову допомогу до 9 травня
Всі статті розділу Нове в роботі »
Цікаві фото
3 фото   
<b>Згадаймо лікаря Григорія Будкевича...</b><br />24 січня минає 115 років з дня народження заслуженого лікаря УРСР, головного лікаря Бершадської районної лікарні,...
2 фото   
<b>Народна артистка з Бершаді</b><br />У березні нинішнього року в Одесі було відзначено 90-у річницю з дня народження народної артистки, камерної співачки,...
4 фото   
<b>Голова облдержадміністрації наказав навести порядок у сфері заготівлі молока</b><br />Голова облдержадміністрації дав місяць на впорядкування відносин виробників та переробників молока згідно з...
3 фото   
<b>Міжнародний інвестиційний форум «Вінниччина — бізнес в центрі України»</b><br />17 червня 2011 року в обласному центрі відбувся інвестиційний форум «Вінниччина &mdash; бізнес в центрі України»...
Всі фотогалереї »
Ми - пам’ятаємо - «Книга Пам’яті України» / П'ятківка
Манжул Микита Костянтинович (1909) 1909 р., українець, селянин. Мобілізований в 1941 р. Рядовий. Загинув 00.07.41. Похов. с. Серби, Ємільчинський р-н, Житомирська обл.

З історії Бершаді
Незважаючи на труднощі першої мирної сівби, колгоспники докладали всіх зусиль, щоб виростити добрий урожай, потрібний фронту. Поля доводилося обробляти переважно лопатами, сіяти вручну, використовувати як тяглову силу корів. Але і за таких умов ланкова колгоспу ім. Воропшлова З. С. Дабіжа збирала високі врожаї кукурудзи — майже 50 цнт., цукрових буряків — до 300 цнт. з га. Партійна... Читати далі »



Останні новини
Може бути цікаво

Знайдено механізм відновлення руху автобусів до кожного села - Новинки в галузях Бершаді та району - www.bershad.ua
Користувачі OnLine: 
Бершадщина  | Форуми  | Сторінками історії  | Літературна Бершадь  | Фотогалереї  | Новини  | Довідники  | Визначні місця  | У нас в гостях!  | Прогноз погоди в Бершаді  | Телефонні довідники
  • Продається будинок с. Чернятка. 35 соток, з усіма прибудовами: криниця, погріб, літня кухня з газом, будинок та времянка з газовим опаленням. Гарне місце. Ціни 3200 договірна.
    Продається будинок с. Чернятка. 35 соток, з усіма прибудовами: криниця, погріб, літня кухня з газом, будинок та времянка з газовим опаленням. Гарне місце. Ціни 3200 договірна.
    18.05.2020(063) 431-41-18
  • . Продам квартиру в місті Ірпінь, Київська область. 37 метрів, 16 000 у.о
    . Продам квартиру в місті Ірпінь, Київська область. 37 метрів, 16 000 у.о
    13.04.2020(067) 225-27-18
  • . Продаж одягу з Європи: Секонд хенд та нове.
    . Продаж одягу з Європи: Секонд хенд та нове.
    08.04.2020(096) 095-84-08
  • ДОСТАВКА:ОТСЕВА,ПІСКА,ЩЕБНЯ,,та інших вантажів до 8т.
    ДОСТАВКА:ОТСЕВА,ПІСКА,ЩЕБНЯ,,та інших вантажів до 8т.
    16.03.2020(098) 908-43-57
  • Продається тілна корова с.Бирлівка ціна договірна. тел 0960726720
    Продається тілна корова с.Бирлівка ціна договірна. тел 0960726720
    27.01.2020(068) 041-74-83
  • Продается дом с участком.(цена договорная) по адресу Виницька обл., Бершадськый р-н., с. Шляхова, вул. Дружбы 14.С общей площадью участка 25 соток
    Продается дом с участком.(цена договорная) по адресу Виницька обл., Бершадськый р-н., с. Шляхова, вул. Дружбы 14.С общей площадью участка 25 соток
    26.08.2019(097) 487-43-42
Всі оголошення Розмістити оголошення