Всього на пленарне засідання було винесено десять питань:
- Про надання згоди на прийняття до спільної власності територіальних громад району об’єкту незавершеного будівництва «Газопроводу-відводу» до с. Вербки Чечельницького району.
- Про внесення змін до рішення 5 сесії районної ради 6 скликання від 4 лютого 2011 року «Про структуру та штатну чисельність комунальної установи «Бершадський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».
- Про внесення змін до рішення 15 сесії районної ради 3 скликання «Про об’єкти комунальної власності району» від 20 квітня 2011 року.
- Про оренду приміщення комунальної організації «Бершадська РДЮСШ «Ровесник».
- Про надання погодження дочірньому підприємству «Бершадьводоканал» на отримання спеціального дозволу (ліцензії).
- Про надання погодження на отримання спеціального дозволу (ліцензії) Дунаєвському В. М.
- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок на території Джулинської сільської ради.
- Про затвердження розпорядження голови районної ради.
- Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя 2011 року.
- Про внесення змін до рі шення четвертої сесії ра - йон ної ради шостого скликання від 30 грудня 2010 року «Про районний бюджет на 2011 рік».
З інформацією по першому питанню виступила заступник голови райдержадміністрації Ніна Грицик. Вона наголосила на важливості завершення будівництва магістрального газопроводу до села Бирлівки. Газифікація прибузької зони району дасть змогу забезпечити блакитним паливом місто Бершадь та 16 сіл, де живуть 48,2 тисячі чоловік, що складає 70 відсотків населення району. Це підвищить комфортність їхнього проживання. Крім того, будуть газифіковані заклади соціальної сфери, а також підприємства району, що здешевить вартість продукції.
У 1997 році замовником будівництва газопроводувідводу до Вербки виступило СТОВ «Агрофірма «Вербка», адже Чечельницький район визнаний зоною, що постраждала від наслідків Чорнобильської катастрофи. Передбачалося, що кошти на будівництво будуть виділені через Міністерство з ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Проектним інститутом «Укргазпроект» (м. Київ) була виготовлена проектнокошторисна документація на суму 5240,29 тис. грн. і передана для ведення будівництва ЗАТ «Ободівка-газ».
Але через фінансові труднощі у товаристві села Вербки фінансування будівництва було припинене.
У 2001 році на підставі звернень голів Чечельницької, Бершадської і Тростянецької райдержадміністрацій та керівника агрофірми «Вербка» функції замовника передано управлінню капітального будівництва обл - держадміністрації. У цьому ж році виконано підрядних робіт на суму 195,7 тис. грн.
У 2002 році було виготовлено нову проектно-кошторисну документацію на першу чергу газопроводувідводу від АГРС Тростянець до АГРС Бирлівка на суму 16355,7 тис. грн.
У 2003-2004 роках роботи не виконувалися через відсутність коштів.
У 2005 році підрядних робіт виконано на суму 1005,5 тис. грн. Наступного року освоєно 2634 тис. грн., у 2007 – 196,2 тис. грн. З 2008 до 2010 року кошти не виділялись і будівельно-монтажні роботи не велися.
Всього з початку будівництва газопроводу освоєно 4431,453 тис. грн. Залишок по кошторису 11924,2 тис. грн. у цінах 2001 року. Прокладено 7,6 км підземного газопроводу, залишилося прокласти 19,5 км.
Проектно-кошторисна документація нині потребує коригування. Райдержадміністрація неодноразово зверталася до управління капітального будівництва обл - держадміністрації. Але звід - ти відповідали, що в обласно му бюджеті відсутні кошти. Тому райдержадміністрацією постійно відпрацьовуються можливі шляхи та джерела фінансування подальшого будівництва магістрального газопроводу, ведеться пошук можливих інвесторів. Розглядалося також питання і зміни замовника. Головою облдержадміністрації 12 грудня 2009 року було прийняте розпорядження «Про передачу незавершеного будівництва» від управління капітального будівництва ОДА до Бершадської РДА. Проте після детального опрацювання механізму передачі незавершеного будівництва газопроводу встановлено, що райдержадміністрація не може виступати замовником будівництва та бути балансоутримувачем незавершеного будівництва. Це не передбачено чинним законодавством. Згідно з роз’ясненням головного фінансового управління ОДА, управління спільної комунальної власності обласної ради фінансування будівництва об’єкту газопроводу-відводу до села Вербка здійснювалося за рахунок доходів обласного бюджету, оскільки це були кошти субвенції державного бюджету обласному бюджету. Тому незавершене будівництво газопроводу належить до спільної комунальної власності територіальних громад області.
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад відноситься до виключних повноважень районних і обласних рад. Для того, щоб обласна рада розглянула питання про передачу згаданого об’єкту незавершеного будівництва зі спільної власності територіальних громад області до спільної власності територіальних громад району, необхідна згода ра - йонної ради на прийняття даного об’єкта.
Депутати одностайно проголосували (на знімку) за надання такої згоди і вирішили клопотати перед обласною радою про передачу до спільної власності територіальних громад району об’єкту незавершеного будівництва – газопроводувідводу до села Вербки Чечельницького району.
З усіх інших розглянутих питань депутати також прийняли відповідні рішення.