На знімку: керівник правового клубу «Феміда» Л.А. Заміхора (крайня справа) розповідає учням про діяльність територіальних громад Республіки Польщі та спільно з Альоною Нікітюк презентує підсумки проекту «Джулинська територіальна громада2020».
Під керівництвом Лариси Анатоліївни у школі функціонує правовий клуб «Феміда», діяльність якого спрямована на вивчення та засвоєння прав держави. Позитивною волонтерською акцією клубу є «Діти дітям про права дітей».
У її процесі старшокласники знайомлять молодших учнів із Конвенцією та Декларацією прав дитини. Спільними зусиллями клубівців в результаті реалізації правового інформаційно-просвітницького проекту у школі створено експозицію «Світова книга прав дитини», біля якої проводяться диспути, бесіди на правову тематику. Учасники клубу дбають про підвищення правоосвітнього рівня учнів школи: читають лекції, проводять інформаційні вісники, готують конференції про етапи побудови незалежної Української держави, її символи, державні та народні свята.
Також Лариса Анатоліївна очолює клуб європейської інтеграції «Разом». Гарну діяльність клубу засвідчують неодноразові перемоги його учасників у обласних і всеукраїнських конкурсах. Нещодавно учасниця клубу Альона Нікітюк взяла участь у конкурсі на кращу творчу роботу щодо стратегії розвитку територіальної громади на період до 2020 року серед дітей та учнівської молоді, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах Вінницької області. Альона стверджує, що вагоме місце у стратегії розвитку територіальної громади на сучасному етапі відводиться молодіжній політиці.
А життєдайність і активність громадянського суспільства залежить від участі учнів загальноосвітніх шкіл та працюючої молоді у демократичних процесах в Україні. Такі переконання дали змогу стати учасницею конкурсу, який покликаний зацікавлювати молодь на поліпшення власного майбутнього. У процесі пошуку матеріалів допитлива учениця зустрічалась з працівниками Джулинської сільської ради, депутатами і жителями села, вивчала інтереси та потреби жителів сіл Джулинки та Берізків-Бершадських щодо розвитку територіальної громади на період до 2020 року.
«Учень не тільки має засвоїти необхідні знання й уміння, а й навчитися шукати і знаходити об’єкти їх практичного застосування», – запевняє Лариса Анатоліївна.
Вчителька вважає, що інтелект дитини зміцнює її віру у власні здібності, стимулює її активність, творчість, гідність і самосвідомість. При цьому педагог виступає як організатор, старший, більш досвідчений товариш, що знає і розуміє потреби, інтереси та можливості кожної дитини.
Але як би там не було, Лариса Анатоліївна завжди навчає людяності, переконуючи: «Вченим можеш ти не стати, а людиною бути повинен».
Завжди дякуйте людям, які навчали вас. Поважайте і допомагайте їм, бо вони тратили свій дорогоцінний час, не спали ночами. Всім вчителям Джулинської школи велике спасибі за набуті знання.
Особливо вдячний Ларисі Анатоліївні Заміхорі, бо свого часу вона розкрила мене.
Віталій МЕЛЬНИК, студент І курсу Київського Національного університету культури і містецтв.