Відповідаючи на це питання, міський голова Михайло Кольченко спочатку нагадав, що ямковий ремонт доріг, їх грейдерування, розчистку від снігу, як і капітальні ремонти, міська рада має право організовувати лише на комунальних дорогах, яких аж 64 кілометри. Дорога ж від колишнього цукрового заводу до в’їзду у Бирлівку – на балансі облавтодору. А це означає, що міська рада не має права використовувати на ній ні матеріалів, ні коштів.
Що стосується дороги по вулиці Ніколаєнка, то по ній, у порівнянні з іншими комунальними, чи не найбільш інтенсивний рух. Адже саме у цьому мікрорайоні міста розташований житловий сектор, лікарня, міліція, центральні органи управління районом.
А ще по ній більше півсотні комунікаційних колодязів із люками, які через таке навантаження руйнувалися і їх потрібно було негайно ремонтувати. А коштів на це у міській раді нема, тому і виготовили проект на капітальний її ремонт, як виготовили їх і на такі вулиці, як Червона, Будкевича, на частині вулиці Матросова і Леніна. А певні кошти на капітальний ремонт у кінці року виділила держава.
Оскільки проект на капітальний ремонт вулиці Ніколаєнка пройшов експертизу, вирішили, за умови співфінансування з міською радою, розпочинати ремонтні роботи саме з неї. Не повертати ж державі виділені кошти у випадку, якщо їх не вдасться освоїти.
Цікаво, що виділених на ремонт коштів вистачило б хіба що на ремонт відрізку від центральної площі міста до «Телекому». Підрядна ж організація із Христинівки, яка виграла тендер на ведення цих робіт, дала згоду відремонтувати всю вулицю, вклавши власні кошти, які мають бути повернуті державою, але вже у наступному році.
Таким чином, здійснено заміну 160 метрів бордюрів – з повним дотриманням технологій. Зняті будуть використані на заокругленнях. Дорога також ремонтується з дотриманням технологій, тому служитиме місту чимало років.
Надалі у планах ремонт й інших вулиць, на що проектну документацію вже виготовлено. Нині ж організація «Бершадьбуд» будує ще тротуар по вулиці Щорса.