Але, виявляється, зробити це не так просто. Бо нині населення Бершадського району обслуговується не управлінням газового господарства, а приватним дочірнім підприємством «Пропан», начальство якого розміщене в... Житомирі. І коли ми звернулися до бершадського керівництва із проханням про звичайнісіньке інтерв’ю, нас відіслали до житомирського начальства, мовляв, потрібний документ, яким би йому, бершадському керівництву, дозволили б розмову із журналістом.
Телефонуємо на номер житомирської юристки Людмили. Вводимо у курс справи.
Виявляється, справді, редакція газети має спочатку написати «Інформаційний запит», в якому перерахувати всі питання, з якими ми хочемо звернутися до газівників. І лише тоді керівники дочірнього підприємства «Пропан» зможуть відповісти на запитання, які цікавлять не тільки журналістів, а й сотні та тисячі абонентів, які користуються скрапленим газом у балонах. Робиться це, мовляв, з міркувань внутрішньої безпеки...
А якщо в ході розмови виникне непередбачене запитом запитання?
Наші аргументи, що редакція діє в рамках ряду законів і їх не порушує, звісно ж, не спрацювали.
Ми вперше зустрілися з такою ситуацією.
Можна було б погодитися на умови, які нам пропонують. Але це забрало б чимало часу.
Вирішили зробити по-іншому. Ми звертаємося до всіх жителів району, які користуються скрапленим газом і купують балони у дочірнього підприємства «Пропан», з одним-єдиним запитанням: ЧИ ВЛАШТОВУЄ ВАС РІВЕНЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗГАДАНОЮ ФІРМОЮ?
Відповіді можна давати за будь-яким телефоном редакції, письмово, електронною поштою чи безпосередньо журналістам. Згодом ми всі відповіді зберемо і перешлемо згаданому підприємству.
Редакція газети «Бершадський край».