Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях, це:
- соціальний захист – 531 (2016 р. – 865);
- аграрна політика і земельні відносини (114 (2016 – 115);
- комунальне господарство – 70 (2016 – 6);
- транспорт і зв’язок – 27 (2016 – 23);
- охорона здоров’я – 19 (2016 – 37);
- освіта – 18 (2016 р. – 11);
- діяльність органів місцевого самоврядування – 17 (2016 – 29).
Питання сім’ї, дітей та молоді піднімаються у 15 зверненнях (2016 – 21);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – у 12 (2016–18);
- екології та природних ресурсів – 10 (2016–3).
Як свідчить аналіз, у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту – призначення та отримання соціальних виплат і субсидій, перегляд їх призначень та правильності нарахувань, надання роз’яснень щодо умов отримання соціальних допомог, надання матеріальної допомоги.
У сфері земельних відносин переважають питання про надання земельних ділянок, вирішення конфліктів. Також хвилюють громадян питання розрахунків за здані в оренду майнові і земельні паї.
Люди переймаються проблемами комунального господарства – благоустроєм населених пунктів, ремонтом та експлуатацією будинків, комунальних мереж тощо.
Надходять заяви громадян із проханням допомогти в отриманні безкоштовних медичних препаратів, щодо поліпшення роботи медичних установ, проходження МСЕК тощо.
У 2017 році було зафіксовано 6 повторних звернень одиниць, за 2016-ий їх було 4.
Деякі громадяни з одних і тих же питань зверталися до керівників різних рівнів.
До райдержадміністрації надійшло також 55 колективних звернень, що на 3 менше, ніж за 2016-ий.
У колективних зверненнях громадяни піднімали питання комунального господарства, земельної та аграрної політики, а саме: ремонту дорожнього покриття, організації дорожнього руху, обмеження руху великовантажного транспорту; виділення земельних ділянок, вирішення земельних конфліктів, сприяння у продовженні діяльності Бершадського медколеджу, отримання відшкодування за доїзд до навчальних закладів та установ.
302 звернення надійшло від соціально незахищених верств населення – багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів (2016 – 412). Їх непокоять питання надання матеріальної допомоги на лікування, призначення та виплати субсидій, інших державних соціальних допомог, транспортного сполучення з райцентром, земельних конфліктів, передачі в оренду земельних і майнових паїв.
До райдержадміністрації у 2017 р. звернулось 1814 громадян (2016 – 2449).
На особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації прийнято 85 звернень (2016 – 90).
Від органів влади вищого рівня за рік до райдержадміністрації надійшло 330 звернень (2016 році – 728), у тому числі з:
- Кабінету Міністрів України – 9 звернень + 301 через «Соціальний контактний центр» по урядовій «гарячій лінії» (2016 – 6 + 684);
- облдержадміністрації 12 (2016 – 23);
- Адміністрації Президента України – 4 (2016 – 11);
- Верховної Ради України – 1 (2016 – 3).
Зменшення отриманих звернень на 328 одиниць у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося за рахунок конструктивної та цілеспрямованої роботи керівництва райдержадміністрації, систематичних виїздів до територіальних громад району, оперативного реагування на проблемні питання, роз’яснення актуальних питань на сторінках районної газети «Бершадський край» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
Тетяна ЗЕЛЕНЕЦЬКА, заступник керівника апарату – начальник відділу діловодства, організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації.