Усі вони своєчасно розглянуті і, за результатами, заявники поінформовані. Дуже важливо, щоб не допустити відписок і недостовірної інформації, що надається громадянам. При розгляді звернень є необхідність взаємодії двох чи більше виконавців.
Серед усіх звернень найбільше надійшло до районної ради заяв. Звичайно, всі листи детально аналізувалися й опрацьовувалися.
Найбільше люди зверталися з питаннями ремонту доріг, врегулювання земельних відносин, соціального захисту, праці та зарплати, охорони здоров’я, житлової політики та іншими.
Кількість звернень громадян, які звернулися під час особистих прийомів, зменшилася порівняно з попереднім роком. У 2017-му до ра - йонної ради надійшло 176 звернень (у 2016-му – 204). Із них: усних – 117 (2016 – 150), письмових – 59 (2016 – 54), із яких 12 – колективних, у них підписів – 490 (2016 – 18, 339), заявниками піднято 176 питань (2016 – 204).
Зі своїми проблемами звернулись 4 одиноких матері – (2016 – 12), 9 багатодітних сімей – (2016 – 4), 101 інвалід (2016 – 114), 90 пенсіонерів, ветеранів праці та дітей війни – (2016 – 56).
Аналіз заяв, пропозицій і скарг свідчить, що громадяни району порушують питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (125 звернень, 2016 – 148), а саме: надання матеріальної допомоги.
Для вирішення питань із надання матеріальної допомоги населенню до депутатів ра - йонної ради в 2017 році з заявами звернулось 180 громадян району. З фонду депутатів районної ради було використано 129 тис. 350 грн. Відповідно до районної Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 34 сесії Бершадської районної ради 6 скликання від 23.12.2014 р. головою районної ради у 2017 році 117 заявникам (у 2016 – 147) надано одноразову нецільову благодійну допомогу на лікування на загальну суму 50 000 грн. (у 2016 – 50000 грн.).
На особливому контролі – питання аграрної політики і земельних відносин – 15 (2016 – 19); комунального господарства –10 (2016 – 5); діяльності органів місцевого самоврядування – 7 (2016 – 9); праці і заробітної плати – 5 (2016 – 4); освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4 (2016 – 2); екології та природних ресурсів – 3 (2016 – 2); культури та культурної спадщини, туризму – 2 (2016 – 0); промислової політики – 1 (2016 – 0); житлової політики – 1 (2016 – 1); фінансів, податкової, митної політики – 1 (2016 – 0); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 1 (2016 – 8); інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1 (2016 – 2), а також транспорту і зв’язку, охорони здоров’я, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, діяльності місцевих органів виконавчої влади та інші.
Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб і запитів. Забезпечення життєвих інтересів громадян району – мета практичної роботи районної ради при розгляді звернень. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, виявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян – ці вимоги керівництво районної ради втілює в життя, працюючи зі зверненнями громадян.
Світлана ХРИСТИЧ, начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради.