Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого і виїзних прийомів громадян.
Робота із зверненнями громадян у Бершадській районній раді спрямована на забезпечення та створення належних умов для реалізації прав заявників відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Право громадян звертатися особисто, а також направляти індивідуальні і колективні звертання в державні органи й органи місцевого самоврядування є одним із найважливіших засобів прояву їх суспільно-політичної активності, зацікавленості в суспільних справах.
У 2015 році до Бершадської районної ради надійшло 248 звернень (за відповідний період 2014 р. – 278). З них: усних – 224 (2014 р. – 257), письмових – 24 (2014 р. – 21), з яких 5 – колективних, в них підписів – 29 (2014 р. – 6, 107), заявниками піднято 248 питань (2014 р. – 280).
Із своїми проблемами звертались 9 одиноких матерів (2014 р. – 13), 17 багатодітних сімей (2014 р. – 8), 102 інваліди, з яких – 21 дитина-інвалід (2014 р. – 95), 93 пенсіонери, ветерани праці та діти війни (2014 р. – 114).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами району порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (224 звернень, 2014 р. – 258), а саме: надання матеріальної допомоги. Відповідно до районної «Програми соціального захисту малозабезпечених верств населення на 2015-2017 роки», затвердженої рішенням 34 сесії Бершадської ра - йонної ради 6 скликання від 23.12.2014 р. у 2015 році 224 заявникам (у 2014 р. – 251) надано одноразову нецільову благодійну допомогу на лікування на загальну суму 75000 грн. (у 2014 р. – 86200 грн.).
На особливому контролі знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин – 8 (2014 р. – 8); комунального господарства – 5 (2014 р. – 2); транспорту і зв’язку – 1 (2014 р. – 1); праці і заробітної плати – 1 (2014 р. – 3); діяльності органів місцевого самоврядування – 3 (2014 р. – 4); охорони здоров’я – 2 (2014 р. – 0); сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1 (2014 р. – 0); житлової політики – 1 (2014 р. – 0); екології та природних ресурсів – 1 (2014 р. – 0); діяльності місцевих органів виконавчої влади – 3 (2014 р. – 0), а також економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; діяльність об’єднань громадян, релігій та міжконфесійних відносин; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян; освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності та інші.
За результатами розгляду: 224 звернення вирішено позитивно, на 19 дано роз’яснення та 2 заявникам відмовлено у задоволені згідно з чинним законодавством України.
У цілому діяльність районної ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, організацію проведення особистих прийомів громадян відповідно до вимог чинного законодавства, дотримання термінів виконання звернень громадян та вирішення порушених у них питань.
Світлана ХРИСТИЧ, начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради.