Місцева влада утримує стабільну ситуацію на Вінниччині. Керівники структурних підрозділів обласної та районних державних адміністрацій докладають максимум зусиль задля стабільної роботи підприємств, організацій та бюджетних установ.
В регіоні в штатному режимі продовжують працювати оперативні служби, в тому числі швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, надзвичайних ситуацій.
Комунальні підприємства області оперативно виконують свої обов’язки щодо прибирання вулиць та проїжджих частин сіл, селищ та міст від снігу та ожеледиці.
У навчальних закладах тривають заняття в робочому режимі.
Сьогодні місцева влада у тісній співпраці з Кабінетом Міністрів продовжує активну роботу над підготовкою державного та місцевих бюджетів: корегуються макропоказники, розраховуються цифри державних субвенцій та дотацій на 2014 рік задля забезпечення регіональних потреб.
Закликаю населення області сприяти максимальному забезпеченню нормальної життєдіяльності районів, міст та сіл Вінниччини. У разі загострення протистояння, в країні може бути спровокована вкрай тяжка економічна ситуація. У разі неприйняття державного та місцевих бюджетів, влада буде не в змозі перерахувати пенсії, зарплати та соціальні виплати, забезпечити фінансування поточних питань.
Акцентую увагу на тому, що сьогодні влада, працюючи у найскладніших умовах, забезпечує повну життєдіяльність регіону.
Ми всі визнали, що соціально-економічна і політична стабільність Вінниччини – це цінність для всіх її жителів. І завдання політиків – домовлятися між собою заради людей, заради майбутнього. В області акції політичних сил проходять мирно і в рамках закону. Міліція підтримує громадський порядок.
Я бачу в цьому результат діалогу між владою і громадою, і гарантую: цей діалог буде продовжений. Я вдячний усім жителям Вінниччини за те, що ми сьогодні зберігаємо стабільність, спокій, громадянську відповідальність, яка виключно важлива для нашої області і для всієї країни.
Курс на євроінтеграцію незмінний. Впевнений, що вихід із ситуації буде знайдено.
Іван МОВЧАН, голова Вінницької облдержадміністрації