Звернення громадян – це своєрідний барометр суспільного і громадського життя, орієнтир дії всіх ланок влади.
У 2011 році до Бершадської районної ради надійшло 211 звернень (за відповідний період 2010 р. – 191). З них усних – 144 (2010 р. – 119), письмових – 67 (2010 р. – 72), з них – 12 колективних, в них підписів – 518 (2010 р. – 16, 837), заявниками піднято 213 питань (2010 р. – 193).
Із своїми проблемами звертались 6 одиноких матерів – (2010 р. – 1), 8 багатодітних сімей – (2010 р. – 2), 23 інваліди – (2010 р. – 16), 60 пенсіонерів, ветеранів праці та дітей війни – (2010 р. – 69).
Аналіз показує, що найбільше звернень – з соціального захисту – 149 (2010 р. – 125). В 2011 році з фонду голови районної ради незахищеним верствам населення надано матеріальну допомогу на загальну суму понад 40 тис. грн., а загалом через діючу районну програму соціального захисту малозабезпечених верств населення на 2007-2011 роки виділено 78 тис. грн.
На особливому контролі знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин – 13 (2010 р. – 16), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 4 (2010 р. – 1), житлового господарства – 6 (2010 р. – 11), комунального господарства – 17 (2010 р. – 10), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1 (2010 р. – 1), праці – 6 (2010 р. – 11), охорони здоров’я – 2 (2010 р. – 4), діяльності органів місцевого самоврядування – 8 (2010 р. – 4), культури та культурної спадщини, туризму – 2 (2010 р. – 1), діяльність об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 2 (2010 р. – 3) та інші.
Звернення, скарги та пропозиції, з якими зверталися жителі нашого району в 2011 році до районної ради, систематично аналізувались та узагальнювались.
Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування, районна рада і надалі продовжуватиме роботу щодо вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому жителів району, усуненню причин, що породжують скарги.
Світлана ХРИСТИЧ, начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради.