За три місяці 2007 року в управління надійшло 97 звернень громадян, що на 28, або на 28,9% менше відповідного періоду минулого року.
Аналіз питань, порушених у зверненнях, свідчить, що основна їх частина стосується правильності призначення, нарахування та перерахунків пенсій – 19, застосування законодавства при встановленні надбавок, підвищення розмірів пенсій та доплат до них відповідно до Законів України "Про особливі заслуги перед Україною" – 1, "Про державну службу" – 2.
Всі звернення громадян розглядаються об'єктивно та у встановлені законом України терміни, перевіряються викладені в них факти, приймаються рішення відповідно до чинного законодавства, про наслідки розгляду заяв повідомляємо громадян.
Особливе місце займає особистий прийом громадян, який здійснюється відповідно до затвердженого графіка та порядку.
Основна частина звернень громадян в першому кварталі 2007 року на особистому прийомі стосується питань: призначення пенсій та перерахунку – 54,6%, роз'яснення діючого законодавства – 30,7%, сплати страхових внесків – 14,6%.
Всі звернення приймаються та реєструються в день їх надходження в журналах реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян та журналі особистого прийому. З метою наближення до потреб людей, вирішення найбільш актуальних проблем населення району здійснюються виїзні прийоми.
Для підвищення ефективності цієї роботи спільно з райдержадміністрацією, районною радою розроблено та затверджено графік виїзних прийомів громадян. Створено групи виїзних прийомів, в яких беруть участь начальник управління та його заступники. Майже всі питання, які порушувались громадянами на виїзних прийомах, вирішувались на місці.
При управлінні Пенсійного фонду України у районі працюють: інформаційно – консультаційний пункт, приймальня громадян, гаряча телефонна лінія, подаємо номери телефонів
2-18-52 та 2-20-27, по яких можна швидко отримати об'єктивні, вичерпні відповіді на поставлені запитання.
Петро Гонтарук,
головний спеціаліст управління Пенсійного фонду України у районі.