А ось з чого починав і як розвивав свою справу директор фірми «Теркомп» Ігор Дмитрович Терінчик, знають не всі. Пригадуємо, як у 2005 році у підвальному приміщенні РАПО відкрився магазин комп’ютерів, а через рік – зал для комп’ютерних ігор, там ще була вивіска «Комп’ютерний світ»...
У ті роки комп’ютерні клуби були дуже популярними, у людей ще не було стільки ПК, і придбання комп’ютера додому святкувалося, мабуть, нарівні з придбанням автомобіля. Та все ж, згадує Ігор Дмитрович, починати було дуже важко: на кредитні кошти, в умовах жорсткої конкуренції (адже навіть три суперники на маленьке містечко і район – вже багато). Десять років тому вони займали площу майже в десять разів меншу. Але зупинятися на тому не стали: уклали договір із Вінницьким національним технічним університетом, працівники фірми пройшли у виші відповідну підготовку і почали викладати комп’ютерні курси для населення, по закінченню яких випускникам видавалися офіційні сертифікати ВНТУ.
Звісно, ми пам’ятаємо, як швидко почали в кожному будинку з’являтися комп’ютери, як діти обмінювалися знаннями техніки під час дозвілля, а також на уроках інформатики в школах, тож курси актуальними довго не були, і клуби для комп’ютерних ігор також.
У 2012 році відбувся ребрендинг, тобто перейменування фірми. Під назвою «Комп’ютерний світ» в Україні було не одне підприємство, а хотілось чогось оригінального, щоб і пошуковик в Інтернеті відразу знаходив те, що треба. Тому й було прийнято рішення назвати фірму «Теркомп».
Якості доброго організатора та підприємця Ігор Дмитрович має з дитинства. Ще в школі він займався своєю справою, яка давала прибуток.
За спеціальністю він інженербудівельник, багато років працював на різних посадах у різних організаціях, але змінював місце роботи, якщо не бачив подальшої перспективи росту.
«Ми будуємо... Мені байдуже, що будувати: будинок чи бізнес», – усміхається Ігор Дмитрович.
І результат вартий вкладених сил і часу. Фірма має велику кількість постійних клієнтів. Це більшість державних та муніципальних установ району, промислові та торгові підприємства, населення.
Протягом усього періоду діяльності головним принципом роботи було: все для клієнта. І споживачі цінують такий підхід.
Фірма намагається представляти всю номенклатуру товару, щоб у випадку термінової потреби необхідне можна було придбати. Якщо не влаштовує, наприклад, ціна, то клієнту запропонують зробити замовлення і зачекати кілька днів. Уважне ставлення стараються виявляти завжди. Якщо виникає якась проблемна ситуація, фірма у будь-якому випадку старається стати на бік клієнта, навіть якщо потрібно йти на збитки.
Репутація понад усе.
Значною перевагою купівлі товарів у магазині «Теркомп» є те, що фірма бере на себе всі гарантійні зобов’язання, тобто виступає посередником між клієнтом та сервісним центром. А також надає платні послуги з ремонту та обслуговування комп’ютерної та оргтехніки, встановлення ліцензійного програмного забезпечення, обробки та друку фотографій. Цінова політика формується за принципом: клієнт платить за товар реальну його вартість.
Нині, в період складних економічних обставин у державі, важко розвиватися – завданням номер один є збереження поточних позицій, товарообігу та працюючого штату. Хоча, звісно, є багато планів на майбутнє. Порівняно недавно у магазині з’явився відділ канцтоварів, найпершим пунктом буде його розширення та збільшення асортименту для забезпечення будь-яких потреб клієнтів.
Сподіваємось, що невдовзі стабілізується ситуація, повернеться мирна атмосфера в країну – і ми зможемо впевнено рухатися вперед.
Юлія ЛУЧИК.