Відтепер кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, при умові отримання платником електронного цифрового підпису.
Новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику податків у формуванні його податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до бюджету.
Так, у своєму Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття).
Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.
Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає «Календар платника», в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються.
Увійти до Електронного кабінету можна за адресою: kpp.minrd.gov.ua або за посиланням «Електронний кабінет платника податків» на пор талі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в Крижопільському, Жмеринському та Вінницькому пунктах реєстрації акредитованих центрів сертифікації електронних ключів Міндоходів.
З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.
Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна в центрі обслуговування платників податкової інспекції та за тел. 249-10, (044) 323-01-11, 067555-01-11, 066-555-01-11.