Підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Бершадського району в 2017 році та основні завдання і перспективи розвитку на 2018 рік, а також рівень надання медичних послуг населенню та виконання заходів, спрямованих на розвиток галузі охорони здоров’я, обговорено на засіданні колегії Бершадської районної державної адміністрації. У її роботі взяли участь голова Вінницької обласної державної адміністрації Валерій Коровій та заступник директора департаменту охорони здоров’я та курортів облдержадміністрації Надія Марусяк.
На засідання колегії запрошувалися керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату; керівники територіальних органів центральних міністерств та відомств, організацій, підприємств та установ району, правоохоронних органів; міський та сільські голови; голови ОТГ; керівники с/г товариств; голови постійних комісій районної ради; директори загальноосвітніх навчальних закладів; керівники закладів охорони здоров’я. Перед тим, як перейти до звітної доповіді, учасники засідання переглянули відеофільм «Вінниччина-2017. Від викликів до конкретних справ».
Доповідаючи про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Бершадського району та основні завдання і перспективи розвитку на 2018 рік, голова райдержадміністрації Іван Стефанцов зазначив, що впродовж звітного року Бершадська райдержадміністрація в тісній співпраці з районною радою та органами місцевого самоврядування, при належній взаємодії з керівниками суб’єктів господарювання, громадськими організаціями системно працювала над основними завданнями, а саме: забезпечення безпеки життєдіяльності населення; зростання конкурентоспроможності економіки району та залучення інвестицій; екологічна безпека навколишнього середовища; розвиток соціально-гуманітарної сфери; розвиток місцевого самоврядування та децентралізація влади і міжбюджетних відносин. Доповідь супроводжувалась показами слайдів Карти пріоритетів і цілей Бершадської райдержадміністрації.
Про рівень надання медичних послуг населенню та виконання заходів, спрямованих на розвиток галузі охорони здоров’я доповідали головний лікар Бершадської окружної лікарні інтенсивного лікування Лілія Брикуля та головний лікар КУ «Бершадський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Іван Пікула, які інформували про реалізацію в районі програми «Доступні ліки», відповідно до якої виписано 14 тис. рецептів та освоєно коштів 1,3 млн. грн. Також суттєво поліпшилася матеріально-технічна база медичних закладів. Загальні витрати на вдосконалення матеріально-технічної бази медичних закладів (первинний, вторинний рівні) за всіма джерелами фінансування становлять 9,7 млн. грн., що на 4 млн. грн. більше, ніж у минулому році.
Голова облдержадміністрації Валерій Коровій відзначив роботу, спрямовану на виконання завдань, визначених головними пріоритетами забезпечення безпеки життєдіяльності населення, високий рівень надання медичної допомоги в районі. Також зазначив, що бершадці можуть пишатися своїм районом за результатами роботи по енергозбереженню в освітніх закладах, де було забезпечене комфортне та безпечне перебування в навчальних закладах усіх учасників навчальновиховного процесу та зменшено енергозатрати шляхом виведення з підвальних приміщень котелень загальноосвітніх закладів.
– Бершадщина – чудовий, мальовничий край, потужний район, який має колосальний резерв для розвитку,– відзначив Валерій Вікторович після перегляду відеоролику «Бершадщина запрошує» та запропонував створити на Бершадщині свій мистецький фестиваль, як перлинку культурного розвитку району, адже тут проживає багато самобутніх талановитих людей. «Головне – ми повинні дати людям надію, віру і впевненість, адже рухаємось уперед, розвиваємось, працюємо, прагнемо до кращого і спільною працею обов’язково до нього прийдемо», – наголосив Валерій Коровій.
Також Валерій Вікторович детально зупинився на питаннях впровадження державних реформ, зокрема медичної, освітньої, пенсійної, децентралізації та інших.
За підсумками засідання колегії прийняті рішення та визначені основні напрямки роботи на 2018 рік.
З офіційного сайту райдержадміністрації.