На Вінниччині проект працює з квітня 2013 року. За цей період громадянами неодноразово було оцінено необхідність впровадження цього соціального проекту, адже він полегшує взаємне спілкування державних установ та споживачів, тим самим дає змогу звільнити населення від витрат власного часу та коштів, які раніше витрачались у чергах і необхідності повторного звернення до установи задля отримання результату. Щоб оформити ту чи іншу послугу через відділення поштового зв’язку, вам необхідно завітати до відділення Укрпошти, отримати інформацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформити пакет документів для їх отримання або запитати у свого листоноші; заповнити заявку та оформити необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги; відправити або передати через листоношу заявку та пакет документів і очікувати замовлений документ.
Проектом передбачено надання 30 адміністративних послуг через відділення поштового зв’язку, серед них:
- видача довідки про доходи (розмір пенсії);
- призначення субсидії (на оплату житлово-комунальних послуг, для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу);
- призначення і виплата державної соціальної допомоги (по вагітності та пологах, при народженні дитини, по догляду за дитиною до трирічного віку, інвалідам з дитинства, дітямінвалідам тощо);
- установлення статусу та видача посвідчень (ветерана праці, дитини війни, громадянам, батьків та дитини з багатодітної сім’ї тощо);
- державна реєстрація (фізичної особи, яка має намір стати підприємцем; припинення підприємницької діяльності фізичною особоюпідприємцем;
- змін до відомостей про особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі тощо);
- видача довідки з Єдиного державного реєстру;
- та інші.
Багато мешканців області успішно скористалися можливостями спільного проекту обласної влади та Укрпошти.
Більше 600 звернень були надіслані до державних установ та доставлені з відповідями до клієнтів.
Особливого попиту набули оформлення довідки про розмір пенсії, державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, виплати житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг і придбання твердого палива та скрапленого газу, витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Зручність та швидкість отримання необхідних документів через поштові відділення дозволяє вийти на якісно новий рівень сервісу в сфері адміністративних послуг.
Ласкаво просимо у відділення Укрпошти!