Незалежна Україна продовжує розвивати всі найкращі родинні традиції, вічні цінності священного сімейного вогнища. Завдання держави сьогодні – забезпечити належний соціальний захист і супровід молодих сімей, дітей у родинах, підтримка юних талантів, пропаганда здобутків ветеранів праці тощо. Українська родина традиційно була багатодітною. У незалежній українській державі на державному рівні відроджується ця традиція. У нашому районі нараховується 479 багатодітних родин, де виховуються 1578 дітей. У тому числі одна сім’я виховує 8 дітей, 9 сімей виховують по 6 дітей, 21 сім’я – по 5 дітей, 67 – по 4 дітей та 381 сім’я має по 3 дітей. Райдержадміністрація активно проводить роботу щодо надання багатодітним матерям району почесного звання «Мати-героїня». Наявність такого звання передбачає отримання ряду пільг батькам та дітям із багатодітних сімей. З 1 січня 2008 року, відповідно до Указу Президента України від 25.12.2007 р. №1254/2007 жінкам, що мають таке звання, виплачується одноразова грошова допомога в десятикратному розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
За останні роки підготовлено та передано від району в облдержадміністрацію 207 подань для присвоєння багатодітним матерям почесного звання України «Мати-героїня». З них: 16 подань підготовлено протягом 2012 року та 5 – у поточному році.
Згідно з Указами Президента України «За материнську самовідданість, народження і зразкове виховання дітей, забезпечення умов для всебічного їх розвитку» в минулому році 29-ом багатодітним матерям району присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».
Всі вони отримали одноразову винагороду в розмірі 10,7 тис. грн. Загальні обсяги державної матеріальної підтримки становили 311,2 тис. грн.
У 2013 році почесне звання «Мати-героїня» присвоєно 13 жінкам нашого району. Відповідні Укази підписані Президентом України. Удостоєні звання «Мати-героїня» жінки отримали передбачену чинним законодавством одноразову винагороду. Загальні обсяги коштів становлять 126,2 тис. грн.
Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.