Саме її вирішенню було присвячено спільне засідання (семінар-практикум) методичних об’єднань вчителів початкових класів і вихователів дитячого садка, яке відбулося у Джулинській ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Як забезпечити дієву співпрацю вчителів та вихователів, виробити взаємну узгодженість вимог до розвитку та виховання дитини, що є особливо актуальним на межі переходу цих важливих ланок на новий зміст роботи, вирішували учасники семінару.
Методист дитячого садка О.І. Яценко ознайомила з основними напрямками нового Базового компонента дошкільної освіти, за яким вони почали працювати в нинішньому навчальному році. Вихователі Н.І. Івасик, Т.Г. Круковець, О.В. Костюшина звернули увагу на особливості відкриття та освоєння дошкільником двох основних життєвих реалій – власного «Я» та навколишнього світу, процес підготовки дітей до школи за програмою «Я у Світі».
Керівник методичного об’єднан ня вчителів початкових класів Г.В. Івасик наголосила на позитивних змінах у новому Державному стандарті початкової загальної освіти. Зі змістом роботи над формуванням ключових компетентностей молодших школярів, визначених Держстандартом, ознайомили присутніх вчителі початкових класів В.П. Сопільняк, Л.М. Гріщенко, В.М. Гоменюк.
Досвідом роботи за новими програмами і новими підручниками поділилися вчителі перших класів Л.О. Федоришина і Г.А. Дяченко. Практичний психолог Я.М. Човганюк визначила основні чинники, які впливають на соціальнопсихологічну адаптацію, формування окремих компонентів психологічної готовності дитини до навчання, ознайомила з методикою та результатами діагностування майбутніх першокласників у нинішньому році.
Не залишило нікого байдужим тренінгове заняття, проведене заступником директора школи з навчально-виховної роботи С.О. Чабан (на знімку). Воно створило творчу довірливу атмосферу, сприяло згуртуванню вчителів і вихователів у роботі над проблемою наступності.
Своїми цікавими методичними знахідками поділилися з вихователями дошкільної установи вчителі-початківці.
Яскравою і різноманітною була спільна виставка творчих робіт учнів початкових класів і вихованців дитячого садка.
У ході зацікавленої роботи було визначено шляхи подальшої співпраці, форми плідної взаємодії в роботі над успішним вирішенням проблеми наступності між дошкільним навчальним закладом і школою, створенні умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного маленького громадянина, формування покоління, здатного навчатися, створювати і розвивати цінності.
Світлана ЧАБАН, заступник директора з навчально-виховної роботи Джулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів