Дитячий садочок «Пролісок» зустрів гостей гарною атмосферою і гамірною дітворою. Вихователька різновікової групи О.Г. Волощук розповіла, що для дітей тут створено всі умови (на знімку). І хоч мороз вніс свої корективи – з 26 дітей цієї групи в той день було лише 16 (подібна тенденція спостерігалася і в ясельній групі), температурний режим в дитсадку витримується. Правда, грубки доводиться розпалювати о п’ятій ранку. Сприяє цьому й те, що при допомозі міськради було замінено п’ять вікон на пластикові в кімнаті групи, продовжуватиметься дана робота в інших кімнатах і в нинішньому році.
Всі питання надійного функціонування цього дитсадка його адміністрацією вирішуються, тож особливих зауважень висловлено не було.
Знайомилися керівники із створенням належних умов для навчання та виховання учнів у міській школі №2. Про це інформував її директор В.М. Ковальський. Не дивлячись на те, що приміщення школи застаріле й опалюється грубками, тут витримується належний температурний режим, учні здобувають ґрунтовні знання з основ наук.
Більш детальніше було вивчено тут умови так званої початкової школи, приміщення якої старе і не відповідає сучасним вимогам. На жаль, при розформуванні в свій час колишньої школи-інтернату окремі приміщення її чомусь так і не передали СШ №2, хоч потреба переведення дітей з восьми початкових класів у більш сучасні кімнати існувала вже тоді.
Не були використані в попередні роки, за словами В.М. Ковальського, і можливості переведення «початківців» у приміщення дитсадка, тож про це думати доводиться нині, бо час не чекає.
Вже на місці були обговорені різні варіанти виходу із ситуації.
Під час відвідин профтехшколи М.Г. Бурлака, Л.І. Дзюбенко та В.А. Паламарчук спілкувалися з педагогами, учнями. Директор О.П. Савченко розповіла, що в школі зараз навчається 125 учнів у групах, де здобувають професії водіїв, механізаторів, кухарів-кондитерів. Частина з них після закінчення школи йде працювати, а інші продовжують навчатися в коледжах та інститутах. Умови тут створені належні, температурний режим також нормальний, проте слід оновлювати технічну базу, так як автомобілі й трактори тут застарілі. Варіанти цього також обговорювалися на місці.
Відвідини названих освітніх об’єктів дозволили керівникам краще вивчити ситуацію на місцях для прийняття подальших рішень по створенню кращих умов для навчання і виховання підростаючого покоління.
Павло БАЙДАЛЮК