Дипломну роботу в інституті захищав по мостах, а вже невдовзі довелося будувати їх у Жорняках,
Усті. Як ніхто розуміє проблему берізянського мосту і робить все від нього залежне, щоб якнайшвидше вона була вирішеною.
Якщо аналізувати здобутки колективу, то вони керівника радують. На рік було доведено ліміт, який філія повинна була використати на дорожні роботи – 2,277 млн. грн., то вже у першому півріччі по службі автомобільних доріг було їх виконано на 1,3 млн. грн. А ще на 232 тис. грн. по прямих договорах – працювали у птахорадгоспі.
За цей період ямковий ремонт виконано на 120 кілометрах, поверхневу обробку ділянки дороги біля
Тернівки, ремонт дороги
Чернятка-
Серебрія-
Тернівка. Працювали і у
Баланівці. Було замінено 150 дорожніх знаків, на що довелося витратити 25 тис. грн. Колектив не такий вже і великий, торік було 58 працюючих, нині – 70. Середня заробітна плата становила у 2007-му 1048 грн. У цьому році є всі передумови, що вона буде вищою. Адже більше, як на 200 тис. грн., виконано робіт у районі Вербки Чечельницького району і буде продовжено їх на суму 400 тис. грн. у нашому районі на дорогах
Яланець-Білий Камінь,
Бершадь-Теплик.
Зроблено зриви у гранкар'єрі. Якщо у попередні роки зривали по 3-4 тисячі кубометрів гірської маси, то у цьому році – 10,5 тисячі, мають якісний будівельний матеріал. Це дало можливість позбутися залежності від Кіровоградщини. Матеріали для асфальтобетону тепер завозяться з власного кар'єру. Хоч довелося понести затрати на ремонт асфальтобетонного заводу, півріччя завершили з прибутками.
Буває, чимало нарікаємо на дорожників. Однак не завжди всі проблеми можуть вирішити вони. Бершадська філія підпорядкована дочірньому підприємству "Вінницяавтодор" і є тільки підрядником на дорогах загального і державного користування, які є в районі. Протяжність таких – 420 кілометрів. Власник – служба автомобільних доріг у Вінницькій області.
У якому стані у районі дороги? Краще від В.А. Головатюка того, мабуть, не знає ніхто. Тому, коли формуються плани дорожніх робіт на рік, до його думки, перед тим, як їх затвердити, у службі автомобільних доріг прислухаються.
Торік їх було виконано у районі на 4,5 млн. грн., що становить 300 відсотків до попереднього року. У цьому передбачається теж не менше, як на 4 млн. грн.
В.А. Головатюку вдалося згуртувати колектив. Ім'я керівника торік було занесено на районну Дошку пошани. І серед споріднених підприємств філія Бершадський "Райавтодор" користується авторитетом. Давно стали професіоналами майстри В.Г. Коваль, Д.Г. Салига, В.К. Бровченко – він же очолює профспілкову організацію, С.Л. Карась, головний інженер В.О. Юрчук, машиніст автогрейдера В.М. Теплицький. І перелік можна було б продовжити. Прекрасно ідуть роботи у гранкар'єрі. Якщо, наприклад, торік відпустили до 4 тисяч кубічних метрів продукції, то у цьому році стільки за півтора місяця.
Понад усе турбуються дорожники, щоб саме на наш район виділялося якнайбільше коштів на дорожні роботи. У цьому році з ініціативи Володимира Афанасійовича організовано бригаду, оснащено її відповідними технічними засобами для боротьби із порослями дерев навколо доріг. І вона прекрасно зарекомендувала себе.
Найбільше цінує керівник людину праці, тож робиться для колективу чимало. Торік, наприклад, на території філії посадили 115 плодових дерев, півсотні кущів троянд. У цьому році за рахунок підприємства для працюючих та членів їх сімей було організовано поїздку на море.
На завершення нашої бесіди Володимир Афанасійович висловив побажання, щоб до їхньої праці з повагою ставилися усі жителі. Адже найдешевший дорожній знак коштує 150 грн., а вони десь зникають цілими партіями. Або ж така проблема, як сміттєзвалища навколо доріг. На їх ліквідацію щороку витрачається до 30 тис. грн., але вони знову з'являються.
Павло КУШПЕЛА,
кореспондент газети.