Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, свідчить, що основна їх частина стосується правильності призначення та перерахунків пенсій, встановлення стажу роботи, призначення пільгових пенсій, надбавок до пенсій дітям війни та інші.
Всі звернення громадян працівниками управління розглядались об’єктивно та у встановлені законом України терміни, перевірялись викладені в них факти, приймались рішення відповідно до чинного законодавства та про наслідки розгляду заяв повідомлялось громадянам.
В 2009 році повторно надійшло 4 звернення, що становить 1,5% усіх звернень.
Проведений аналіз повторних звернень свідчить, що громадяни звертаються з питань перевірки правильності встановлення розміру пенсійних виплат. При цьому, здійснивши перевірки правильності призначення та виплати пенсій, даних про стаж та заробіток, працівники управління підтверджують, що немає підстав збільшити розмір пенсійних виплат, про що заявникам неодноразово повідомляється. Проте заявники залишаються незадоволеними та продовжують безпідставно звертатись до інших органів влади з вимогою переглянути розміри їхніх пенсій.
Особливе місце в роботі зі зверненнями займає особистий прийом громадян. В управлінні особистий прийом здійснюється керівним складом щоденно незалежно від затвердженого графіка та порядку, по мірі потреб людей.
В 2009 році до управління на особистий прийом звернулось 237 громадян, що на 91 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Для ширшого ознайомлення з графіком особистого прийому громадян доводимо його до відома жителів району: начальник управління Білюга Василь Андрійович – кожний четвер місяця з 10 до 17 години; заступник начальника управління, начальник відділу обліку надходження платежів Другак Галина Михайлівна – кожний понеділок місяця з 10 до 17 години; заступник начальника управління з пенсійного забезпечення Клітченко Світлана Миколаївна – кожні вівторок та п’ятницю місяця з 10 до 17 години; спеціалісти відділів призначення та виплати пенсій – кожні вівторок та п’ятницю місяця з 8 до 17 години, з невідкладних питань – щодня з 8 до 12 години.
При цьому переконливо просимо громадян дотримуватись днів прийому при зверненні до спеціалістів і не відволікати їх від роботи в неприйомні дні.
З метою наближення до потреб людей, вирішення найбільш актуальних проблем населення району здійснюються виїзні прийоми громадян. Вони проводяться у дні, визначені графіком райдерж - адміністрації та районної ради.
Майже всі питання, які порушувались громадянами на виїзних прийомах, вирішувались на місці.
При управлінні Пенсійного фонду України у
Бершадському районі працюють інформаційно-консультаційний пункт, приймальня громадян, «гаряча» телефонна лінія. Так, за 2009 рік на «гарячу» телефонну лінію до управління звернулось 48 громадян.
Подаємо номер телефону 2-20-27, за яким можна швидко отримати об’єктивні, ґрунтовні, вичерпні відповіді на поставлені запитання.
Петро ГОНТАРУК, головний спеціаліст управління Пенсійного фонду України у
Бершадському районі.