Рішення перейти на випуск тижневика пояснюється і творчими, і фінансовими причинами. Нині практично всі районні газети області перейшли на таку періодичність та обсяг. Та й більшість обласних виходить раз у тиждень – «33-ій канал», «Місто», «Реал» тощо.
Готувати вісім сторінок одного номера, як це не дивно звучить, важче, ніж зробити два номери по 4 сторінки. Адже необхідно ретельніше відбирати матеріали, домагатися якомога повнішого висвітлення життя району (і не тільки). Прагнемо, щоб якомога менше було прохідних, нецікавих матеріалів.
При тижневому випуску нема потреби розривати телепрограму – вона вміщається на одній сторінці.
І, звісно ж, фінансові питання, які, знаємо, широкому читацькому загалу не дуже цікаві, адже вони заплатили за газету і хочуть одержувати відповідну кількість інформації. Другим після передплати джерелом надходження коштів є реклама. Ще одне. Наша газета не одержує дотації від засновників і видавців, як інші видання – ми працюємо за угодою про висвітлення діяльності органів влади і місцевого самоврядування. На жаль, через об’єктивні причини кошти за це перераховуються невчасно і в неповному обсязі. Отже, залишається реальних два джерела – передплата і реклама.
На що йдуть кошти?
На оплату поштових послуг, друку газети, закупівлю паперу, фарби і т.д. Треба врахувати і те, що друкуємося на російському папері німецькими фарбами. Ці послуги постійно дорожчають.
Чимало коштів потрібно витрачати на оплату комунальних послуг. А ще ж треба врахувати зарплату працівників, інші виплати.
Неважко підрахувати, що друк одного 8-полосного номера обходиться дешевше, ніж двох 4-полосних.
Втім, незважаючи на все це, ми звертаємося до читачів: давайте порадимося з приводу періодичності виходу газети.
Хочемо знати вашу думку з цього приводу, пропозиції і зауваження. Нам було б дуже цікаво почути думки якомога більшої кількості людей. Тож запрошуємо до розмови – до ваших послуг телефони редакції, електронна пошта, звичайна пошта, безпосереднє спілкування. Просимо при розмовах називати себе. Будемо раді вислухати всі думки.
Отже, шановні читачі, давайте порадимося.